Blokker is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Blokker: Misleidende actie
Details
Klacht
Gisteren een koffiecup machine gekocht via de webshop.Je kreeg 4 doosjes cups kado.Ik kon de bestelling bij Blokker Emmeloord ophalen. Was in voorraad.Om half 8 smorgens besteld.Om 1 uur middags nog niet klaar terwijl ze hem zo uit de winkel kunnen pakken.Om 4 uur nog maar een keer er heen.Waarempel hij stond klaar.Ik vroeg nog om de koffiecups die je gratis kreeg maar die had ik niet aangeklikt.Heb er nog over gebeld na een kwartier in de wachtrij gestaan te hebben.Eindconclussie is dus dat de folders van Blokker misleidend zijn.Ze maken de aanbiedingen om in de webshop te bestellen zo ingewikkeld dat ze gewoon je de aanbieding niet leveren.Volgende keer gewoon maar weer naar Coolblue.Gewenste oplossing
Heb gebeld.15 minuten in de rij en wordt gewoon gezegd dikke pech.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.