Klacht Blokker: Misleidende actie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 572559
Gebruiker
Jacob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren een koffiecup machine gekocht via de webshop.Je kreeg 4 doosjes cups kado.Ik kon de bestelling bij Blokker Emmeloord ophalen. Was in voorraad.Om half 8 smorgens besteld.Om 1 uur middags nog niet klaar terwijl ze hem zo uit de winkel kunnen pakken.Om 4 uur nog maar een keer er heen.Waarempel hij stond klaar.Ik vroeg nog om de koffiecups die je gratis kreeg maar die had ik niet aangeklikt.Heb er nog over gebeld na een kwartier in de wachtrij gestaan te hebben.Eindconclussie is dus dat de folders van Blokker misleidend zijn.Ze maken de aanbiedingen om in de webshop te bestellen zo ingewikkeld dat ze gewoon je de aanbieding niet leveren.Volgende keer gewoon maar weer naar Coolblue.

Gewenste oplossing

Heb gebeld.15 minuten in de rij en wordt gewoon gezegd dikke pech.
Geboden oplossing
Dame aan telefoon geeft geen oplossing.Komt er op neer dat het je eigen schuld is.Met de dame in de winkel is helemaal niet te praten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Blokker is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen