Klacht Blokker: misleidende reclame

Petol

In de folder van week 45 staan aanbiedingen geldig van 3 tot 12 november 2014.
Één van de aanbiedingen betreft een eko pedaalemmer welke alleen via de website te bestellen is. Toen ik woensdag 5nov de pedaalemmer wilde gaan bestellen bleek dat het artikel " momenteel niet beschikbaar " was. Na een aantal dagen "momenteel niet beschikbaar" besloot ik per email om opheldering te vragen. Ook vroeg ik of reservering mogelijk was. 3 dagen later kreeg ik het antwoord dat de emmer noet voorradig was en ik daarom geen gebruik meer kon maken van de aanbieding. Deze week zouden de emmers wel weer aangeleverd worden en vanaf begin volgende week weer op de website te bestellen zijn. En blokker excuseert voor het ongemak... Ongemak? Misleiding zou ik het noemen. Maandag ging de actie in, en woensdag avond was de pedaalemmer al niet meer beschikbaar. En dat blijft zeker "toevallig" zo totdat de actie voorbij is. Slechte actie, Slecht inkoopbeleid ,nog slechtere service  dus slechte reclame!

Gebruik maken van de aanbieding.

Blokker
    Geachte meneer Overtoom,Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ondervonden. Het is inderdaad erg vervelend dat de pedaalemmer niet beschikbaar was tijdens de folderweek, maar daarna wel. Door de grote aanvraag was de pedaalemmer niet meer beschikbaar. Hierdoor hebben wij een nieuwe levering moeten aanvragen. Dit duurt enige dagen voordat wij dit binnen hebben en aan de klanten kunnen aanbieden. Indien u dit in de toekomst nogmaals meemaakt, dan raden wij u aan om het artikel te reserveren bij het voor u dichtstbijzijnde Blokker filiaal zodat u het artikel alsnog voor de aanbiedingsprijs kunt ontvangen ook al wordt deze pas beschikbaar na de aanbiedingsperiode. Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Blokker klantenservice
    Petol
    Ik ben zaterdag bij het filiaal op de laat in alkmaar geweest, daar werdt mij verteld dat de emmer alleen via de website te bestellen was. Zelfs ook niet bij de "online balie" waar ik stond. Ook heb ik nog gebeld jullie servicelijn, waar mij verteld werdt dat reserveren niet mogelijk was.
    Blokker
    Geachte meneer Overtoom,Het klopt inderdaad dat Blokker een aantal artikelen alleen aanbiedt via onze webshop. Hier kunnen wij geen verandering in maken. Wij raden u aan om het artikel op uw verlanglijstje te plaatsen. Indien het artikel dan weer op voorraad komt, dan ontvangt u hier bericht van. Helaas kunnen wij niet meer voor u betekenen. Onze excuses voor dit ongemak.
    Blokker klantenservice
    Petol
    Blokker is echt echt echt de allerslechtste winkelketen die ik ken als het op klanten service aankomt! Het is een logge en starre organisatie wat zelfs intern geen duidelijke visie of deugelijk benul van klantenservice heeft.In het eerste antwoord wat blokker hier geeft schrijft "de klantenservice" dat het mogelijk is om het artikel te reserveren. Meteen gedaan bij filiaal. Actie liep nog, dus reservering aangenomen. Vandaag werdt ik gebeld dat het toch niet mogelijk is. STELTJE PRUTSERS!!!!

Petol

Ook een klacht indienen over Blokker?