Opgelost door Blokker: Niet geleverd, geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123045
Gebruiker
Moniek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 15 juli een prullenbak besteld (Brabantia Twin Bin 2 x 20 liter), welke de volgende dag bezorgd zou worden. Echter tot op heden, 11 augustus, is deze niet bezorgd.
In de week van 15 juli was er een staking van postNL, dus ik heb het een week afgewacht, maar heb daarna een mail gestuurd naar de klantenservice. Omdat ik daar geen reactie op keeg ben ik daarna gaan bellen met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat ze konden zien dat het pakket ' zoek' was. Ze zouden op zoek gaan en mij diezelfde week laten weten wat de status was, maar ik kon ook online de bestelling annuleren, dan zou ik mijn geld retour krijgen.
Ik kon geen manier vinden om de bestelling te annuleren, dus heb inmiddels weer twee keer met de klantenservice gebeld en twee keer gemaild. Nog steeds geen reactie ontvangen op alle 3 de emails die ik heb gestuurd. Aan de telefoon werd mij verteld dat annuleren niet mogelijk is zolang je het product niet hebt ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld retour.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste mevrouw Soree,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Tot op heden hebben wij nog geen uitslag van het aangevraagde postonderzoek mogen ontvangen. Omdat u nu al veel te lang wacht hebben wij voor u een spoed retourbetaling aangevraagd. Wij gaan er niet vanuit dat het pakket nog aan u geleverd gaat worden.

    Onze excuses voor het ongemak

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Moniek
    Datum
    Het duurde veel te lang, maar uiteindelijk een goede afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moniek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen