Opgelost door Blokker: Niet geleverd, geen geld terug
Details
De klacht
Ik heb op 15 juli een prullenbak besteld (Brabantia Twin Bin 2 x 20 liter), welke de volgende dag bezorgd zou worden. Echter tot op heden, 11 augustus, is deze niet bezorgd.In de week van 15 juli was er een staking van postNL, dus ik heb het een week afgewacht, maar heb daarna een mail gestuurd naar de klantenservice. Omdat ik daar geen reactie op keeg ben ik daarna gaan bellen met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat ze konden zien dat het pakket ' zoek' was. Ze zouden op zoek gaan en mij diezelfde week laten weten wat de status was, maar ik kon ook online de bestelling annuleren, dan zou ik mijn geld retour krijgen.
Ik kon geen manier vinden om de bestelling te annuleren, dus heb inmiddels weer twee keer met de klantenservice gebeld en twee keer gemaild. Nog steeds geen reactie ontvangen op alle 3 de emails die ik heb gestuurd. Aan de telefoon werd mij verteld dat annuleren niet mogelijk is zolang je het product niet hebt ontvangen.
De oplossing
Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld retour.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.