Opgelost door Blokker: Niet geleverd, geen geld terug

Moniek

Ik heb op 15 juli een prullenbak besteld (Brabantia Twin Bin 2 x 20 liter), welke de volgende dag bezorgd zou worden. Echter tot op heden, 11 augustus, is deze niet bezorgd.
In de week van 15 juli was er een staking van postNL, dus ik heb het een week afgewacht, maar heb daarna een mail gestuurd naar de klantenservice. Omdat ik daar geen reactie op keeg ben ik daarna gaan bellen met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat ze konden zien dat het pakket ' zoek' was. Ze zouden op zoek gaan en mij diezelfde week laten weten wat de status was, maar ik kon ook online de bestelling annuleren, dan zou ik mijn geld retour krijgen.
Ik kon geen manier vinden om de bestelling te annuleren, dus heb inmiddels weer twee keer met de klantenservice gebeld en twee keer gemaild. Nog steeds geen reactie ontvangen op alle 3 de emails die ik heb gestuurd. Aan de telefoon werd mij verteld dat annuleren niet mogelijk is zolang je het product niet hebt ontvangen.

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld retour.

Blokker
    Beste mevrouw Soree,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Tot op heden hebben wij nog geen uitslag van het aangevraagde postonderzoek mogen ontvangen. Omdat u nu al veel te lang wacht hebben wij voor u een spoed retourbetaling aangevraagd. Wij gaan er niet vanuit dat het pakket nog aan u geleverd gaat worden.

Onze excuses voor het ongemak

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Moniek
    Het duurde veel te lang, maar uiteindelijk een goede afhandeling.

Moniek

Ook een klacht indienen over Blokker?