Opgelost door Blokker: Niet geleverd loungeset

keez9019

Op 18 april een loungeset besteld via blokker.nl. Zou op 23 april geleverd worden. Het enige wat die dag werd geleverd was een enkele stoel. De rest van het loungeset werd niet geleverd. Daarna met Post.NL@Extrahome 5 keer opnieuw een afspraak gemaakt (online, telefonisch), maar het pakket nooit binnengekregen. Zelfs de klantenservice van Post.NL heeft er geen hoop op dat zij dit pakket nog gaan leveren. Alle keren geprobeerd de klantenservice van Blokker te bellen, maar het enige dat je te horen krijgt, is eenmalig 'Al onze medewerkers zijn in gesprek' en voor de rest alleen muziek. Er pakte nooit iemand op, niet na 10 minuten, niet na 20 minuten.

Annulering van bestelling, geld volledig terug. Ik wil even niets met Blokker of PostNL@ExtraHome te maken hebben.

Blokker
    Beste meneer Pool,U heeft een inhoudelijke reactie ontvangen van de blokker klantenservice middels een email aan het door u opgegeven e-mailadres.Met vriendelijke groeten,Blokker Klantenservice
    keez9019
    Bestelling is geannuleerd, toezegging is gedaan dat het geld wordt teruggestort. Even afwachten wanneer dat gebeurt. Als dat gebeurt, is de klacht naar tevredenheid afgehandeld.
    keez9019
    Uiteindelijk uitstekend afgehandeld door Blokker! Geld terug gekregen en ter compensatie een waardebon van €50,- toegestuurd gekregen. Dat was boven verwachting. Dat ik een email kreeg met de vraag het loungeset te beoordelen (dat nooit gekomen is!), vergeten we maar even. Blij dat Blokker dit uiteindelijk goed heeft weten af te handelen.

keez9019

Ook een klacht indienen over Blokker?