Opgelost door Blokker: Niet volledig en correct leveren La Sud tuinset

Jos van de Watering

Op 14 mei 2015 heb ik via de website van Blokker een La Sud tuinset gekocht. Eén van de 6 stoelen was beschadigd en is geruild. De nieuwe stoel was weer beschadigd en is wederom geruild. De tafel had ook een kleine beschadiging, waarover we Blokker advies hebben gevraagd. Blokker bood zelf aan de tafel te ruilen. De nieuwe tafel was echter slechter dan de eerste tafel. Beschadigde verpakking, beschadigde poten en een slecht behandeld blad. Blokker bood weer aan de tafel te ruilen, maar dat is tot op heden niet gebeurd.
Blokker en PostNL komen bezorgafspraken steeds niet na en Blokker komt ook toezeggingen m.b.t. reageren op mijn e-mails en vele telefoontjes niet na.
Inmiddels zijn wij 7 keer thuis gebleven voor bezorgingen en hebben we na 9 weken nog steeds een incomplete tuinset. Blokker heeft een compensatie toegezegd, maar meer dan een algemene toezegging hebben niet gehad, niets concreets gehoord of gezien dus.

Binnen 3 werkdagen een goede tafel waardoor de tuinset compleet is en ter compensatie van de opgenomen vrije dagen en gemaakte telefoonkosten teruggave van de betaling voor de tafel.

Blokker

Beste meneer van de Watering,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het zeer vervelend dat u zoveel problemen heeft ondervonden met de benodigde omruilingen van uw loungeset. Wij begrijpen zeker dat het velen thuis moeten blijven, wachten op omruilingen die niet doorgaan in combinatie met het moeilijk bereikbaar zijn van de klantenservice bij u voor ergernis hebben gezorgd. Hier bieden wij onze excuses voor aan.

Vanwege al het ongemak dat u heeft ondervonden heeft de klantenservice u aangemeld voor compensatie. Of u in aanmerking komt voor compensatie kunnen wij u helaas niet toezeggen. De beslissing hierover wordt niet genomen door de klantenservice zelf. Betreft uw vraag om retourbetaling van de tafel, dit hebben wij ook meegenomen in het voorstel voor de compensatie.

Volgens onze informatie is er wederom een omruiling aangevraagd. Ditmaal voor aanstaande maandag 20 juli. Wij houden deze omruiling nauwlettend in het oog. Wij verwachten op dit moment geen bijzonderheden.

Mocht u nog vragen en/ of opmerkingen hebben dan horen wij deze uiteraard graag.

Wij wensen u alvast een prettig weekend en hopen dat u zeer binnenkort eindelijk echt van uw aankoop kan gaan genieten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Beste Blokker klantenservice,

Vandaag is er een nieuwe tuintafel geleverd. Helaas zijn er ook nu weer beschadigingen aan het tafelblad. Het heeft ons nu al met al zoveel tijd en energie gekost dat we geen zin hebben om nog een keer te ruilen. Hopelijk kan Blokker op korte termijn met een echt goede compensatieregeling komen (zeker gezien de korting waarmee de tafel momenteel wordt aangeboden), zodat een en ander toch acceptabel wordt voor ons.

Blokker
    Beste meneer van de Watering,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij betreuren het enorm dat er wederom een beschadigde tafel aan u geleverd is. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Dat u het niet ziet zitten om de tafel opnieuw om te laten ruilen begrijpen wij volkomen.

Uw vraag voor een compensatie is voorgelegd bij de verantwoordelijke afdeling. Wij mogen aan u de gehele waarde van de tafel retourneren. Dit betekend dat er naar u een bedrag van €329,- wordt overgemaakt. Hier is de retourbetaling inmiddels voor aangevraagd.

Daarnaast bent u nog steeds aangemeld voor een tegemoetkoming vanwege het velen malen vrij moeten nemen voor de verschillende leveringen en omruilingen. Hier hebben wij nog geen uitsluitsel over gekregen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Jos van de Watering
    Het lijkt me een gepaste oplossing.

Jos van de Watering

Ook een klacht indienen over Blokker?