Opgelost door Blokker: Nog steeds geen geld terug voor een teruggezonden product.

angry Opgelost

Goedemiddag,
Via Blokker heb ik bij VidaXL eind april een tuinparasol gekocht. Deze had de kleur taupe moeten hebben,maar was vaal beige, dus wilde ik hem terugsturen naar VidaXL. Het was echter onmogelijk om contact met hen te krijgen, niet telefonisch, niet per mail en niet via de chat. derhalve kon ik ook geen retourformulier van hen downloaden. Dus contact gezocht met Blokker. Zij kenden het probleem, maar trokken hun handen ervan af, want ik moest bij VidaXL zijn, ondanks het feit dat ik aan Blokker de € 78.99 overgemaakt heb! Na veel heen en weer gepraat mocht ik dan toch de parasol aan hen retourneren,dan zouden zij ervoor zorgen dat hij bij VidaXL zou komen. Ze vertelden er toen niet bij dat er maar één maal per drie maanden een zending richting VidaXL zou gaan. Dat hoorde ik bij het volgende telefoontje pas, zo'n 1 1/2 maand later. Dat had de vorige klantenservice medewerker moeten vertellen, maar die was dat blijkbaar vergeten! vorige week nog een keer gebeld met Blokker om te informeren hoe het zat met de verzending. Kon men niets van zeggen, maar de afdeling transport zou mij er een mailtje over sturen. na een week nog geen mail, dus ik dacht dat ik maar eens contact met jullie op zou nemen; heb ik Blokker ook laten wetern in het telefoongesprek van vorige week.
Ik dacht dat temeer te moeten doen omdat er volgens zeggen van Blokker veel problemen waren met de bereikbaarheid van Vida XL en omdat ik denk dat ik de overeenkomst met Blokker aangegaan ben (ik heb het geld naar hen overgemaakt) en dat zij zich daarom niet kunnen onttrekken aan hun verantwoordelijkheid.
Ik eis binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de parasol terug. Zo niet, dan claim ik ook nog de boeterente waar ik recht op heb.
Marleen Smulders en Frans van Well

Binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de parasol op mijn bankrekening.
Zo niet dan claim ik ook nog de bnoeterente waar ik volgens de consumentenbond recht op heb.

M-C Smulders
    Hierbij wil ik nogmaals mijn beklag doen over het uitblijven van de restitutie van het aankoopbedrag van de geretourneerde tuinparasol.
    M-C Smulders
    Hierbij wil ik ten vierde male mijn beklag doen over het uitblijven van de restitutie van het aankoopbedrag van de geretourneerde tuinparasol.
    M-C Smulders
    Hierbij wil ik ten vijfde male mijn beklag doen over het uitblijven van de restitutie van het aankoopbedrag van de geretourneerde tuinparasol.

M-C Smulders
Na 4 (!) maanden en talloze telefoontjes en mailtjes eindelijk het aankoopbedrag terug na een retournering .

Ook een klacht indienen over Blokker?