Klacht Blokker: Nog steeds niet het beloofde artikel ontvangen

Klachtnummer
# 165688
Gebruiker
blokje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hieronder de reactie van Blokker:

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De opening van een winkel hoort een feestelijke gebeurtenis te zijn, geen teleurstellende. Dat u het tosti apparaat niet met de 15% kortingscode kon aanschaffen omdat het kassasysteem hier niet op ingericht is, is zeer vervelend. U kunt er niets aan doen dat het apparaat niet op voorraad was in de winkel zelf. Om de opening van de winkel toch nog een vrolijk randje te geven wil ik u het volgende voorstel doen: Ik stuur het tosti apparaat, de TM-1995 kosteloos naar het door u opgegeven adres.

Graag hoor ik of u akkoord gaat met deze oplossing.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

De oplossing

Gewenste oplossing was reeds toegekend nl het kosteloos toesturen van het apparaat.
Echter nog steeds niets ontvangen.
Is er een mogelijkheid dat Blokker zich aan de

1 reactie

  1. Auteur
    Blokker
    Datum

    Beste mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Het spijt mij enorm dat u het tosti ijzer nog niet heeft mogen ontvangen. Zojuist heb ik voor u het tosti apparaat, de TM-1995, alsnog besteld. Deze zal u overmorgen moeten ontvangen.

    Mocht u verder nog vragen en/ of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    Blokker webcare.

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen