Klacht Blokker: Ondeugdelijk hoekelement loungeset.

Meijer

Op 10 april 2015 heb ik bij Blokker in Made een loungeset aangeschaft genaamd Lecce van het merk Le Sud.
Dit set is keurig bij ons thuisbezorgd, en in de tuin neergezet, maar gezien het tegenvallende weer is het set eigenlijk pas in juli (toen ik vakantie kreeg) écht in gebruik genomen.
Op dat moment kwam ik er ook pas achter dat er één specifiek deel van het set, namelijk het XL-hoekdeel (€ 285.-)niet goed is, dit deel zakt namelijk (waarschijnlijk door zijn grote formaat én door het feit dat er geen extra ondersteuning onder zit ) heel erg door waardoor je het gevoel hebt dat je in een diepe kuil zit, en het wicker rekt ook helemaal uit. De andere delen van het set blijven keurig in model, maar deze zijn dan ook een stuk smaller en hebben daardoor een betere ondersteuning.
Nu ben ik inmiddels al vanaf half juli met Blokker klantenservice hierover in contact, maar ze erkennen mijn probleem niet en weigeren dit dus op te lossen.

Wat ik graag wil is dat Blokker het hoekelement terugneemt en dat ik in plaats daarvan
2 fauteuils óf 2 hockers van deze serie krijg (uiteraard met bijbetaling als dat nodig is) zodat ik dan toch nog een mooi compleet lounge set in mijn tuin heb staan.

Blokker

Beste mevrouw Meijer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Blokker blijft bij het standpunt dat wij u in verschillende e-mails hebben aangegeven. Hoe wij tot dit standpunt zijn gekomen is in deze e-mailberichten aan u uitgelegd. Helaas kunnen wij in deze niets meer voor u betekenen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Meijer
    Blokker luister niet naar mijn probleem/klacht!
    Hoe kan je nu geen garantie geven op een artikel waar je niet mee kunt doen waar het voor bedoelt is....een stoel is om op te zitten en dat gaat met dit element niet zoals ik al van meet af aan probeer te vertellen, en het is mij dus ook totaal niet duidelijk waarom Blokker dit weigert...en het standpunt dat Blokker aanvoert raakt kant nog wal. Regels zijn regels zeggen ze....en daarom heb ik geen recht op garantie.
    Te zot voor woorden.
    Meijer
    Het probleem is uiteindelijk wel opgelost, maar pas nadat ik mijn rechtsbijstandsverzekering én het programma RADAR had ingeschakeld....dus uit zichzelf lost Blokker en met name filiaal Made absoluut geen klachten op...het enige wat je krijgt zijn domme antwoorden!!! Dus.....koop geen dure artikelen bij Blokker want ze laten je gewoon in de kou staan! ( Eigenlijk niet zo raar dat het slecht gaat met Blokker)

Meijer

Ook een klacht indienen over Blokker?