Klacht Blokker: Ondeugdelijk hoekelement loungeset.
Details
De klacht
Op 10 april 2015 heb ik bij Blokker in Made een loungeset aangeschaft genaamd Lecce van het merk Le Sud.Dit set is keurig bij ons thuisbezorgd, en in de tuin neergezet, maar gezien het tegenvallende weer is het set eigenlijk pas in juli (toen ik vakantie kreeg) écht in gebruik genomen.
Op dat moment kwam ik er ook pas achter dat er één specifiek deel van het set, namelijk het XL-hoekdeel (€ 285.-)niet goed is, dit deel zakt namelijk (waarschijnlijk door zijn grote formaat én door het feit dat er geen extra ondersteuning onder zit ) heel erg door waardoor je het gevoel hebt dat je in een diepe kuil zit, en het wicker rekt ook helemaal uit. De andere delen van het set blijven keurig in model, maar deze zijn dan ook een stuk smaller en hebben daardoor een betere ondersteuning.
Nu ben ik inmiddels al vanaf half juli met Blokker klantenservice hierover in contact, maar ze erkennen mijn probleem niet en weigeren dit dus op te lossen.
De oplossing
Wat ik graag wil is dat Blokker het hoekelement terugneemt en dat ik in plaats daarvan2 fauteuils óf 2 hockers van deze serie krijg (uiteraard met bijbetaling als dat nodig is) zodat ik dan toch nog een mooi compleet lounge set in mijn tuin heb staan.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.