Opgelost door Blokker: Ondeugdelijk product wordt niet vervangen

SpeedyG

Ik kocht een isolerfles, met asl doel hete koffie erin mee te nemen,.
De fles houdt de hitte niet vast en al na 1 uur is de koffie lauw, na 2 uur koud
mw: het product is ondeugdelijk nu het niet aan zijn bestemming beantwoord, de verwachting dat de fles dit wel doet lijkt me inherent aan de naam én de reclame door Blokker voor dit product.
In winkel: snap er niets van, maar geen vervanging.
klacht hoofdkantoor Blokker neergelegd: u moet de fles to rand vullen...
als filiall niet wil vervangen is dat einde oefening...
Leuk bedacht: 1. moet ik dan de hele fles leegdrinken om te voorkomen dat inhoud afkoelt ? 2. Blokker neemt mijn klacht om 2 redenen dus niet serieus wat mij ergert
3. Juridisch klopt het ook niet: Blokker is en blijft verantwoordelijk voor een product
zie Consumentenkoop in BW (=Burgerlijk Wetboek)

Ik wil een nieuwe, wel deugdelijk en voor doeleind geeigend & werkend gelijkwaardig
product
excuses voor de wijze waarop ik als consument behandeld ben

Blokker
    Beste mevrouw Vermeulen,Hartelijk dank voor uw bericht.. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw product niet naar tevredenheid functioneert. U geeft aan dat uw klacht over de isoleerfles door het filiaal ongegrond is verklaard. Dit betekend dat het artikel geen defect vertoond dat ontstaan is door een productiefout.Helaas biedt Blokker geen tevredenheidsgarantie voor artikelen die in één van de Blokker winkels gekocht zijn. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    SpeedyG
    de reactie van Blokker toont opnieuw onwil aan: het product heeft een functie, die functie vervult het NIET, dus is het ondeugdelijk, Dat heeft niets emt defect te maken. Een product waarmee geadverteerd wordt dat het warm houdt, moet dat dan ook doen.
    Zelfs niet juristen snappen dit, alleen Blokker blijft hardnekkig weigeren. De zaken gaan slecht bij Blokker maar om de consument zo te schofferen is domweg zielig ondernemerschap !
    SpeedyG
    Eindelijk iemand die het begreep van een andere bron dan de persoon op deze website.
    Vanochtend de fles geruild (zeer vriendelijke balimedewerker bij Blokker Presikhaaf) en nu hopen dat het aan omschrijving beantwoord !

SpeedyG

Ook een klacht indienen over Blokker?