Opgelost door Blokker: online bestellen is ook online afhandelen .

J.P.J. Jacobs

ik heb de Klantenservice van Blokker netjes aangeschreven op vrijdag 17 aug.2018 met Factuur nummers , over een kapotte stoel antraciet Florion , na bellen met Heerlen , want daar was het alleen nog in set te verkrijgen , ik vroeg om een stoel om mijn set nog compleet te maken , wat pas 1 jaar oud is , en nog binnen de garantie normen hoort van Blokker ,maar dat hadden ze niet een stoel , wel een set!!! tot mijn spijt blijft Blokker in stilzwijgen ik kan daar erg boos over worden .Ben je tegenwoordig nog klant bij Blokker!!! Service is het in elk geval niet. ik zou volgens Tuinwinkel Heerlen met de online Factuur moet komen en de kapotte stoel om mijn geld ongeveer 34 euro op te halen. Dat is voor mij 60 km retour en ik heb hem online besteld.

Op zijn minst zou het netjes zijn van het bedrijf , als ze reageerde op mijn E- mail .En dat Blokker Klantenservice zich niet hult in stilzwijgen Garantie nakomen , maar niet op hun manier.
Als dit de Service van Blokker is zeer triest te noemen. Ik hoop op reactie!!! Met vr gr Anna

J.P.J. Jacobs

Hult Blokker zich nog in stilzwijgen , is het zo moeilijk om een antwoord of telefoontje terug te sturen , naar een klant van jullie , ook ik heb mijn rechten als klant , het gaat maar om 1 stoel of 33.99 tegoed van jullie en de kapotte stoel kunnen jullie hebben,ik reageer op deze manier dat ik recht heb als klant dat jullie de Garantie nakomen.
    Dit is mijn derde bericht en het laatste , voor ik de Consumentenbond als lid ga bellen doorgeef wat er speelt en advies inwin . Het word nu tijd dat jullie Klantvriendelijker worden Blokker.

Anna

J.P.J. Jacobs

Jullie lezen mijn klacht wel af heb ik gezien , waarom reageren jullie dan niet???????????????? Blokker het komt er voor mij op neer dat het voor jullie niet belangrijk is , en dat ze het zich maar uitzoekt . In ieder geval Dank je wel Blokker dat ga ik ondernemen.
    Groet Anna

J.P.J. Jacobs

Beste Blokker als jullie niet willen reageren vind ik dit ook prima , Maar als Budget coach zal ik zeker het voorleggen , aan iedereen die het weten moet.
    Ik zal bij jullie ongeacht waar , bij blokker nooit meer kopen , als dit jullie gedrag is wel aflezen maar niet reageren , dat weet ik jullie werkwijze , Klantenservice noemen jullie dit!!!! Allerlaatste reactie , ga het nu voorleggen bij de consumentenbond , zo laat ik me niet door jullie behandelen .
    Anna
    J.P.J. Jacobs

ik heb een e- mail gekregen van Blokker over onderwerp , en een tel. gesprek gevoerd deze afhandeling na volle tevredenheid opgelost.
    Waarvoor Dank
    vr. gr. Anna

J.P.J. Jacobs
Klantenservice Blokker heeft aangeboden ,de stoel op te laten halen , en tot vergoeding over te gaan , van de stoel ! omdat ik hoorde dat hij niet meer leverbaar was , en een cadeau kaart per post ! maar ik wacht toch af of het ook gebeurt ! namens Anna Bedankt .Alles is opgelost.

Ook een klacht indienen over Blokker?