Opgelost door Blokker: onvolledige bestelling, toezegging nazending niet nagekomen

Op 7 augustus ontving ik van Blokker mijn bestelling met ordernummer: 6893977

Van de geleverde curver-boxen ontbrak 1 van de wieltjes. Ik heb gebeld met de klantenservice (dhr Heidanus). Die heeft mij verzekerd dat het ontbrekende wieltje nagestuurd zou worden.

Vervolgens belde op 11 augustus Linda van de klantenservice dat we het ontbrekemde wieltje niet toegestuurd krijgen, maar onze bestelling terug moeten brengen naar de winkel en vervolgens zou ik mijn geld terug gestort krijgen.

Dat is niet wat ik wil. Bovendien erg lastig omdat ik beperkt mobiel ben. Zoals afgesproken zou ik graag het ontbrekende wieltje van de curverbox per post ontvangen.

Blokker
    Geachte mevrouw du Pon,Allereerst onze excuses dat de ontbrekende wiel nog niet geleverd is. Wij krijgen morgen de ontbrekende wiel van de leverancier. Deze zal dan binnen 2 werkdagen aan u geleverd worden. Onze excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,A. Heidanus
    Blokker Klantenservice
    Michaela
    Nog even afwachten of het ontbrekende wieltje wordt geleverd, maar de spoedige reactie op mijn klacht vind ik getuigen van een goede klantenservice!

Michaela

Ook een klacht indienen over Blokker?