Klacht Blokker: Philips FC8142 stofzuiger op 20-03-2014 besteld. Op 20-04-2014 nog niet bezorgd.

M. Duijndam

Zoals ik boven al vermeldde, is mijn bestelde stofzuiger na 6 weken nog niet bezorgd.
Sterker nog: wij hebben geen enkel bericht van Blokker B.V. gekregen dat de bestelling aangekomen is en/of verwerkt zal worden.
Na een e-mail, verzonden op 18-04 heb ik nog niets vernomen.
Het geld, te weten €90,45 heb ik onmiddellijk via telebankieren overgemaakt maar van de kant van Blokker is nog geen berichtje gekomen.
Ver onder de maat. De slogan: vertrouwd en voordelling klopt geenszins.

De stofzuiger is een cadeau voor mijn dochter. Ik zou de stofzuiger graag z.s.m. willen hebben. En om mijn vertrouwen in Blokker te behouden, zou ik hier ook wat tegenover willen zien. Een fikse korting of een ander huishoudelijk product.

Natuurlijk verwacht ik ook een welgemeend excuus, want zo ga je niet met mensen om.

Blokker
    Geachte mevrouw Duijndam,Wij begrijpen dat het een vervelende situatie voor u is. Helaas geeft de track & trace code die u heeft ontvangen een foutmelding. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Uw bestelling is inmiddels afgeleverd bij het onderstaande filiaal. Het pakket ligt voor u klaar in de winkel. Blokker winkel
    PYNEPOORT 4-16
    2611 MD Delft
    015-2142600Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?