Klacht Blokker: Prijs op de website word niet aangehouden

Doelie

deze klacht had ik doorgestuurd naar blokker:
Beste meneer/mevrouw,

Zojuist heb ik een dolce gusto bij een winkel van jullie gekocht, echter moest ik wel 39.95 betalen hiervoor terwijl er op jullie site staat dat ik 40 euro retour krijg (zie beide foto’s hieronder)

Eventueel kan ik mijn kassabon wel opsturen,

Patrick Doelare

Vervolgens kreeg ik na steeds uitstellen een reactie.
namelijk:

Beste heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw mail.
Allereerst onze excuses voor de late reactie.
Helaas hebben we uw bericht niet eerder kunnen beantwoorden.
Wat betreft dit artikel is dit helaas een content fout op de website. Deze actie geldt wel voor de andere artikelen. Onze excuses hiervoor.
Deze actie loopt via de externe partij. Via de link bij de omschrijving van het artikel kunt u dan het bedrag retour ontvangen.

Blokker

Ik wil dat Blokker het bedrag van 40euro naar mij overmaakt. Het stond heel duidelijk op de website en dit is ook een reden waarom ik de dolce gekocht heb. Bij 2 dolce's stond deze actie wel vermeld en bij 1 niet. Tevens als je de dolce die ik kocht groot maakte zag je nog een keer de actie staan.

Beste heer Doelare,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht ontvangen wij graag van u uw kassabon. Wij willen graag voor u kijken of we u met uw klacht kunnen helpen.

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens hebben wij helaas de e-mail die u eerder aan ons heeft verstuurd niet kunnen terugvinden. Daarom vragen wij u om ook het e-mailadres door te geven waar u de e-mail vanaf heeft gestuurd. Zodoende kunnen wij deze weer opvragen en uw e-mail met de kassabon direct zien binnenkomen.

Beste meneer/mevrouw,
    mail had ik op 28-04-2015 om 13.57u gemaild vanaf patrick.doelare@sns.nl. Waar kan ik scan van kassabon heen sturen?

Beste heer Doelare,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw e-mailadres.

Wij hebben u rechtstreeks een e-mail gestuurd met daarin het e-mailadres van de medewerker die uw klacht op dit moment in behandeling heeft. Als u de scan van de kassabon daarheen stuurt dan kunnen wij u zo snel mogelijk verder gaan helpen.

Beste heer Doelare,
    Allereerst onze excuses voor de late reactie.
    Vanwege de periode die er tussen uw klacht en uw aankoop zat heeft het onderzoek hiernaar enige tijd nodig gehad.

Ten tijden van uw aankoop was er geen cashback actie voor de Dolce Gusto Picolo zwart. De verkoopprijs van Blokker was op dat moment €39,95. . Door een fout heeft een verlopen cashback actie een zeer korte periode op de website aangekondigd gestaan. Blokker betreurt dit ten zeerste. Het is nooit de bedoeling van Blokker om klanten te misleiden of teleur te stellen. Echter, waar mensen werken worden ook fouten gemaakt. Daarom bent u toen u de klacht bij Blokker melde verwezen naar de disclaimer van de website. Hierin staat het volgende opgenomen: " Ondanks de voortdurende aandacht voor de kwaliteit van de inhoud kan Blokker niet garanderen dat de informatie te allen tijden volledig en/of actueel is". De gehele disclaimer kunt u nalezen via het volgende webadres: https://www.blokker.nl/nl/blknl/customerService/3105 .

Wij begrijpen dat dit een teleurstellende uitkomst voor u is. Wij hebben daarom vanuit serviceoverwegingen toestemming gekregen om u twee verschillende opties aan te bieden:
    1. ondanks dat de termijn van 30 dagen verstreken is en u de apparaten waarschijnlijk al gebruikt heeft, mag u de apparaten toch nog retourneren aan Blokker. Dit kan vanwege de enorme uitzondering alleen door de apparaten (gratis) te versturen naar Antwoordnummer 2050, 3970 VJ te Houten. In het pakket dient u de volgende gegevens bij te voegen:NAW gegevens, contactnummer 830771 en uw IBANnummer. Wij raden u tevens aan om uw verzendbewijs goed te bewaren.
    2. U houdt de apparaten en u ontvangt ter compensatie een Blokker cadeaukaart van €20,-. Deze cadeaukaart heeft een onbeperkte geldigheidsduur en is te gebruiken in alle Blokker filialen in Nederland en Belgie.

Wij horen graag naar welke optie uw voorkeur uitgaat.

Beste meneer/mevrouw,

Ik wil graag het koffieapparaat houden en kies dan voor de 2e optie.

Beste heer Doelare,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw keuze.

Wij hebben voor u een cadeaukaart aangevraagd van €20,-. Deze zal per post naar u toe worden verzonden.

Saskia Jonker

Ook een klacht indienen over Blokker?