Klacht Blokker: Reclame niet op voorraad

Antoinette

Gister de curven kbit wasmand lichtblauw willen bestellen omdat hij in de aanbieding was voor 15,--. De mand was niet op voorraad en ik kon aangeven dat ik op de hoogte gehouden werd via de mail als deze mand er weer zou zijn. Vandaag bericht gekregen dat de lichtblauwe mand er weer is, maar voor 24,99. Dat vind ik flauw. Jullie hadden hem niet op voorraad toen ik hem wilde bestellen.
Graag zou ik 2 manden lichtblauw voor 30 euro samen willen bestellen.

Antwoord Blokker:
Beste mevrouw van der Giessen,
Bedankt voor uw mail. Helaas was de wasmand niet de gehele actieperiode op voorraad. Dagelijks en wekelijks organiseert Blokker aantrekkelijke aanbiedingen. Voor deze acties worden speciale spelregels gemaakt, zodat iedereen onder dezelfde voorwaarden kan profiteren. Daarom kunnen we helaas niet achteraf de korting verrekenen en is het niet mogelijk om de wasmanden gezamenlijk voor 30 euro te bestellen.

Omdat ik op de dag van de aanbieding wilde bestellen en dit ook aangegeven heb, wil ik graag 2 wasmanden voor de aanbiedingsprijs van 15 euro per stuk

Blokker
    Beste mevrouw,

De Curver knit wasbox van 57 liter werd tijdens de Dolle Dagen aangeboden voor €15,- per stuk. Dit was een speciale aanbieding. Tijdens de Dolle Dagen was de voorraad van de wasboxen uitverkocht geraakt. Omdat wij wel een nieuwe partij verwachten was het mogelijk om er een herinnering voor te ontvangen zodra de voorraad weer aangevuld was. Deze heeft u ook gekregen. Op het moment dat u uw e-mailadres doorgeeft om zich in te schrijven voor de herinneringsmail staat er het volgende aangegeven: * Prijswijzigingen voorbehouden. Het kan voorkomen dat een artikel niet wordt aangevuld. Je aanvraag zal 1 maand worden bewaard en daarna automatisch worden verwijderd."
    Gezien de Dolle dagen tot en met 5 oktober duurde is de prijs van de wasbox weer omhoog gegaan.Het is jammer genoeg niet meer mogelijk om de wasbox voor €15,- aan te schaffen. Dit omdat de Dolle Dagen aanbiedingen echt alleen tussen 28 september en 5 oktober geldig http://bit.ly/2cZhuqJ als mijn collega die uw e-mail heeft beantwoord kan ik u ook niet aan de door u gewenste oplossing voldoen.

Saskia
    Blokker Webcare
    Antoinette
    Ik heb op woensdag 5 oktober willen bestellen. Dus ik was binnen de termijn.
    Antoinette
    voor mij geen Blokker meer. De manden heb ik nu via een andere winkel met de korting gekocht.

Antoinette

Ook een klacht indienen over Blokker?