Opgelost door Blokker: Reparatie duurt lang

FastEddie

Op 6-12-2014 een Tefal Stoomgenerator opgestuurd, welke geen stoom meer produceerde. Met 3 kleine kinderen een bijzonder vervelend gemis, maar volgens Blokker was het garantie en konden we het apparaat kosteloos laten repareren.
Inmiddels is het 19-1-2015 en hebben wij nog steeds geen Stoomgenerator mogen ontvangen. Volgens de status pagina van Blokker reparatie is het apparaat 2-1-2015 reeds opgestuurd vanuit de reparateur maar niemand kan mij vertellen waar het apparaat nu is. Het centrale magazijn "heeft het wellicht niet gescand", de winkel kan "niet meer dan u zelf kunt nakijken mijnheer" en de klantenservice raadt mij aan nog even te wachten, want dan "gaat de winkel een passende oplossing zoeken wanneer het langer dan 9 weken duurt". Onvoorstelbaar dat een geautomatiseerd bedrijf als Blokker blijkbaar geen idee heeft wat de status is van de reparatie.

Ik wil graag weten wat de status is van mijn reparatie (en dus wanneer ik het product weer kan gaan ophalen en gebruiken) en raadt Blokker eveneens aan het reparatie proces nog eens grondig te bekijken. Blijkbaar is het nog verre van optimaal geregeld voor zowel de klant als klantenservice.

Blokker
    Beste heer van den Broek,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend dat u zo lang al wacht op nieuws over de reparatie van uw Tefal stoomgenerator.Wij hebben contact opgenomen met de reparatieafdeling van Blokker. Zij konden aan de hand van het reparatienummer zien dat uw stoomgenerator door Tefal gecrediteerd is. Dit betekend dat u in de winkel waar u het apparaat ter reparatie heeft aangeboden een nieuw apparaat kan krijgen. Zij kunnen dit in de kassa zien aan de hand van uw reparatiecode.Excuses voor het ongemak.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    FastEddie
    Vandaag in een filiaal geweest, nieuw (vervangend type) apparaat ontvangen, prima afgehandeld.

FastEddie

Ook een klacht indienen over Blokker?