Klacht Blokker: Restitutie na annulering

Klachtnummer
# 470600
Gebruiker
L. Hatton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht sinds 20 juli nog steeds op terugbetaling van Blokker. Ik heb ze twee keer gebeld om te vragen waar mijn terugbetaling was? De tweede keer dat ik belde, was er geen verslag van mijn vorige oproep. Ik wacht momenteel nog tot dat het geld op mijn rekening wordt teruggestort. Ik heb vernomen dat ik wettelijk gezien mijn terugbetaling binnen twee weken had moeten ontvangen.

De oplossing

Mijn geld terugbetalen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen