Klacht Blokker: Retourzending levert geen directe terugbetaling op

J.C.M. Trarbach

Op 25 februari 2016 ontvingen wij van Blokker een mail:
Hierbij bevestigen wij dat je retourzending in goede orde is ontvangen. (bij post nl afgegeven 19-2-2016!!!)
Wij streven ernaar de retourbetaling zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 weken terug te storten. Wij hebben onze bank de opdracht gegeven het bedrag € 25,94 terug te storten op hierna genoemd IBAN:
Wij hebben geageerd door te stellen dat als zij de bank een opdracht hebben gegeven deze ook dient te worden uitgevoerd. In ieder geval had het geld al op onze rekening moeten staan immers uiterlijk binnen 2 weken. Mail hinkt op 2 gedachten enerzijds uiterlijk binnen 2 weken en anderzijds wij hebben onze bank opdracht gegeven om..
Nu na ruim 2 weken is het ons toekomende bedrag nog steeds niet ontvangen.

Als er wordt gesteld geld retour uiterlijk binnen 2 weken dan dient dit ook te geschieden. Ik moet daar niet achteraan te hoeven gaan.

Blokker
    Beste heer Trarbach,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat de retourbetaling niet sneller op uw rekening staat.

Op dit moment zijn wij aan het nagaan wat er is gebeurd met de retourbetaling. Vooralsnog ziet het eruit alsof er niks verkeerd is gegaan, om deze reden kreeg u dit te horen via de e-mail. Nu zijn wij verder aan het kijken voor u.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Stefan
    Blokker webcare

Ook een klacht indienen over Blokker?