Klacht Blokker: Retroradio werkt niet

Klachtnummer
# 37324
Gebruiker
Bako
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Radio aan mijn collega kado gedaan. Zij vond hem leuk en hij werkte prima. Hij was ter vervanging van de oude die er altig jaar stond. De radio staat gemiddeld 3 dagen per week 3 uurtjes aan. Nu na 3,5 maand verder hebben we al 3 x de batterijen vervangen! Helaas heb ik de bon niet meer. Ik heb wel een pin betaling. Heb een klacht naar Blokker geschreven, maar zij kunnen niets voor mij betekenen omdat ik geen bon meer heb. Een pinbetaling is volgens hun geen vervanging daarvan. Kortom ik heb pech....

De oplossing

Een andere die wel werkt. Ik voel mij naar mijn collega een beetje lullig, ik heb iets gegeven waar ze niks aan heeft.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Hoi Barbara,Excuses voor het ongemak. Ik kan begrijpen dat het vervelend is als de radio wekker niet naar behoren functioneert.
    Ik zou je dan ook graag willen helpen, maar hiervoor heb ik toch echt de originele kassabon nodig. Dit dient namelijk als garantiebewijs. Op een bankafschrift kunnen we helaas niet achterhalen dat het om dat specifieke product gaat.
    Is er geen mogelijkheid om de kassabon terug te vinden?
    Nogmaals excuses voor het ongemak.Groeten,
    Bas
    Klantenservice Blokker
  2. Auteur
    Bako
    Datum
    Ik heb gelezen op consumentensites dat een pinbetaling wel degelijk volstaat om aan te tonen dat het product bij de Blokker is aangeschaft. Ik ben ook nog steeds heftig teleurgesteld in de starre houding van de Blokker! Met vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen