Opgelost door Blokker: Senseo

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136552
Gebruiker
Annemiek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb zaterdag 31 oktober een Senseo Twist gekocht met gratis melkopschuimer bij de Blokker Herestraat te Groningen. De verkoopster zei mij dat de melkopschuimer thuisgestuurd zou worden en dat het makkelijk was om het online aan te vragen. Ik heb het apparaat aangeschaft omdat ik heel graag de melkopschuimer hebben wil. Thuis heb ik direct geprobeerd me aan te melden, wat blijkt de actie was tot 25 oktober. Ik maandag gelijk terug naar de Blokker, de senseo werd nog steeds aangeboden met de gratis melkopschuimer. De schuld werd geschoven op Philips,maar dat vind ik niet,ik koop het product bij de Blokker en die bieden het aan.
Ze gingen het wel direct online controleren en hielden de kaartjes met de aanbieding weg. Me dunkt een week te laat, ik verwacht nu alsnog de melkopschuimer van Blokker,het is hun fout en zij moeten hun verantwoording nemen.

De oplossing

Ik wil een gratis melkopschuimer van Blokker ontvangen, dat is de koop die ik bij de Blokker heb gedaan.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum

    Beste mevrouw Boekholt,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met de winkel in de Herestraat te Groningen. Wij hebben met hen afgesproken dat u daar de melkopschuimer uit de actie op mag komen halen. U kunt zich hiervoor melden bij de klantenservicebalie in de winkel.

    Wij zijn het met u eens dat u er niets aan kon doen dat de actie nog na het verlopen hiervan nog bij het artikel aangegeven stond. Ook de cassière heeft u niet juist geïnformeerd op het moment van aankoop. Hierdoor heeft u de aankoop gedaan in de veronderstelling dat u de melkopschuimer aan kon vragen bij Senseo.

    Excuses voor het ongemak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Annemiek
    Datum
    Ben heel blij dat het opgelost is,hartelijk dank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemiek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen