Klacht Blokker: servies Janneke Brinkman was in de aanbieding, doch ik kreeg de aanbiedingsprijs niet

geen idee

servies Janneke Brinkman was in de aanbieding, doch ik kreeg de aanbiedingsprijs niet omdat het om een andere serie zou gaan, terwijl het reclamebordje pal voor de serviesonderdelen stond wat ik gekozen had. Manager zei dat het om een andere serie ging, die niet eens aanwezig was! Hij was niet te vermurwen terwijl ik erop stond dat ik de prijs zou krijgen die op het bordje pal voor mijn artikelen stond. Puur misleiding vind ik dit, maar de man was niet om te praten. Slechte zaak!

ik zou graag alsnog de reclame prijs krijgen, heb nu volle pond betaald, omdat ik dit artikel als cadeau nodig had.

Blokker
    Beste mevrouw Valck,Hartelijk dank voor uw bericht.Uit uw e-mail blijkt dat u erg teleurgesteld bent over de manier waarop u in de Blokker winkel bent behandeld.
    Wij bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.Blokker heeft klantvriendelijkheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan en hier wordt tijdens de opleiding veel aandacht besteed. De situatie die u beschrijft strookt dan ook niet met de ideale klantgerichte dienstverlening die wij voor ogen hebben. Hiervoor onze welgemeende excuses.In uw bericht geeft u helaas niet aan in welk filiaal u bent geweest. Hierdoor hebben wij geen contact op kunnen nemen met het filiaal om de door u beschreven situatie te bespreken. Graag zouden wij ook de foto die u heeft gemaakt en een kopie van uw bon willen ontvangen. Deze kunt u mailen naar info@klantenservice.nl.Wij zien de gevraagde informatie graag tegemoet. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?