Klacht Blokker: Sinds 11-10-2015 nog geen mailantwoord ontvangen vh hoofdkantoor Blokker.

Herfstblad

Op 7-07-15 heb ik een kopie van DE-cadeaubrochure 2013 afgegeven aan een medewerker van Blokker in de Jodenbreestraat te A'dam. Mijn vraag, is het mogelijk om het assortiment cadeaus aan te vullen met de artikelen uit 2013. Zij zien er wat eigentijdser uit dan wat DE momenteel aanbiedt. Op 11-10-15 gemaild naar DE, vervolgens op 14-10-15 een reactie dat mijn mail naar de inkoop is gestuurd. Op 5-11 weer een mail gestuurd en 11-12-15 nog een mail, nu in het onderwerp 't.a.v. de directie'. op 23-12-15 nogmaals een mail gestuurd voor antwoord: niets ontvangen.
Op 18-01-2016 stuur ik een nieuwe mail met een bijlage van de betreffende brochure.
Tot op heden géén reactie.
Waarschijnlijk zit mijn mail in de bekende doofpot.

Verzonden: maandag 18 januari 2016 12:54
Onderwerp: FW: T.a.v. de afdeling Inkoop, contactnummer: 922063 [#922063] T.a.v. de Directie van Blokker
Geachte mevrouw/heer van de klantenservice, inkoop en de Directie van Blokker,
Een nieuw jaar met nieuwe kansen. Daarmee wens ik u allen een inspirerend en gezond 2016.
Vol goede moed schrijf ik u nogmaals een mail om te zien of er beweging zit in mijn vraag die ik gesteld heb op 17 juli 2015 aan een medewerker in de Blokkervestiging in de Jodenbreestraat te Amsterdam. Aansluitend heb ik een kopie van de DE-folder afgegeven.
Ik zou het zo langzamerhand wel op prijs stellen om een antwoord te krijgen op mijn vraag, zie mijn onderstaande mail dd 11 oktober 2015.
Hierbij sluit ik een pdf van de betreffende folder in.
Zal ik in 2016 een brochure zien met een mooie nieuwe collectie van de DE-artikelen? Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.
Ik zie gaarne een bericht van u tegemoet.

Blokker
    Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst bieden wij onze excuses aan voor het niet beantwoorden van uw eerder gestuurde e-mails. Hoe het komt dat uw e-mails niet in behandeling zijn genomen wordt momenteel uitgezocht. Dit had niet mogelijk moeten zijn.

De klantenservice heeft op 14 oktober uw bericht doorgestuurd naar de inkoopafdeling van Blokker. De keuze om artikelen wel of niet in te kopen is afhankelijk van verschillende factoren. U heeft aangegeven dat u graag artikelen uit het Douwe Egberts assortiment van 2013 zou willen aanschaffen. Dit omdat u deze eigentijdser vindt dan wat er in het huidige assortiment zit. Wij bedanken u voor het uitspreken van deze wens. In het huidige Douwe Egberts assortiment dat Blokker verkoopt zijn echter geen artikelen uit 2013 opgenomen. Wij gaan er momenteel vanuit dat dit voorlopig ook zo zal blijven. Wellicht kunt u in het overige assortiment van Blokker wel artikelen naar uw smaak vinden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Geachte mevrouw/heer,
    Ten eerste vind ik het jammer dat deze reactie anoniem is. Terwijl ik Blokker onder mijn eigen naam heb gemaild. Ten tweede wordt mijn mening, een groot deel van mijn klacht herhaald in deze reactie. Is voor mij niet relevant. Blokker heeft het over '... is afhankelijk van verschillende factoren'. Wilt u mij uitleggen wat deze factoren zijn? Ten derde vind ik de laatste zin niet passen. Ik vraag om een eigentijdser assortiment. Vriendelijke groet
    Herfstblad
    Vandaag ben ik gebeld door Stefan Duiven, klachten afd sociale media. Hij heeft gebeld met DE en het antwoord was dat men bezig is om een nieuw assortiment samen te stellen. Er is géén tijdspanne genoemd . Hr. Duiven zal mij op de hoogte houden. Ik heb gezegd teleurgesteld te zijn en het gevoel aan het bekende lijntje te wordt gehouden. Blokker zou ook meer actie kunnen ondernemen. Vorig jaar is ook al beloofd dat er een nieuw assortiment zou komen. Voor nu, einde verhaal.

Herfstblad

Ook een klacht indienen over Blokker?