Klacht Blokker: Slecht stoomsysteem

Rijswijk

27-06-2015 heb ik een philips stoomsysteem gekocht. Een paar dagen later is deze in gebruik genomen. Dit systeem heb ik gekocht voor een kleine instelling waar dagelijks behoorlijk wat met name overhemden gestreken moeten worden. Ik hoorde al snel dat het geen fijn systeem was omdat de bout niet over de overhemden gleed maar geduwd moest worden. Ook krullen veel hemden op doordat de bout een stroeve strijkzool heeft. Na een uurtje strijken heb je dus geen handen en polsen meer over . Een andrre collega kwam een dag later met hetzelfde verhaal. Strijkijzer glijd niet. Ik koop een duur systeem om makkelijk te x kunnen strijken anders had ik wel een stoomstrijkijzer gekocht.
vanmorgen ga ik dus met het stoomsysteem retour. Krijg ik te horen dat ik hem gebruikt heb dus niet kan ruilen. Dat is lekker dan. Je weet toch pas of iets werkt of niet als je het gebruikt? Ik was zo boos dat ze hem ter reparatie naar philips opgestuurd hebben. Wat is dit voor service.

Ik lees op de philipssite en de blokkersite nu net dat dit bekend is. Er zijn heel veel van deze zelfde klachten gekomen. Ik wil hem omruilen voor een ander merk. Ik zit nu door de bedrijfsleider van blokker wijk bij duurstede 6 weken zonder stoomsysteem. Belachelijk.

Blokker
    Beste heer Van,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In uw bericht geeft u aan ontevreden te zijn over uw aankoop.

Wij moeten u helaas meedelen dat Blokker geen tevredenheidsgarantie biedt. Ruilen kan alleen binnen dertig dagen wanneer het oorspronkelijke, ongebruikte, complete en onbeschadigde artikel, evenals de originele en onbeschadigde verpakking wordt aangeboden. In de situatie die u omschrijft is het apparaat al in gebruik genomen.

U geeft aan dat het filiaal uw apparaat ter reparatie heeft opgestuurd. Dit kan alleen als zij beoordeeld hebben dat het apparaat een defect vertoond dat onder de garantievoorwaarden valt. Wij begrijpen uw standpunt met betrekking tot de reparatieperiode. Dit is echter de gebruikelijke reparatieperiode voor deze artikelen. Uiteraard hadden wij deze periode ook graag korter gezien echter door logistieke en reparatie aspecten is het eenvoudigweg niet mogelijk om deze periode te verkorten.

Helaas kunnen wij op dit moment niet ingaan op uw verzoek om het apparaat om te ruilen voor een ander merk. Wanneer het stoomsysteem niet door Philips gerepareerd kan worden, dan kunt u kiezen voor omruilen voor een nieuwe of het ontvangen van uw aankoopbedrag.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Rijswijk
    Belachelijk antwoord. Nogmaals, alleen als je een product gebruikt kan je weten of het aan de eisen voldoet. Ook doet hij niet wat er beloofd wordt. Ik claim hierom mijn garantie. Volgens de gebruiksaanwijzing zou het apparaat snel en soepel strijken en dat doet hij dus niet. Een waardeloze service van Blokker.

Ook een klacht indienen over Blokker?