Klacht Blokker: Spout Handy Thermoskan 1 L

Hector Medina

Geachte,

Afgelopen jaar heb ik twee verschillende soorten thermoskans bij de Blokker filial aan de Mia van Ijperepenplein 34 te Rotterdam gekocht. Bij de eerste ging er een aansluiting ringrubbertje na een aantal maanden stuk. Dit betreft een grijs, groen waterthermoskan van 1.0L. Omdat de prijs van het produkt onder de 20 euro was en ik niet had verwacht de thermoskan so snel kapot zou gaan, ben ik naar uw filiaal gegaan om te vragen of dat ringrobbertje besteld kon worden. Antwoord was drie keer "Neen." Ik vond dat men wat meer inspanning had kunnen doen om mij dat rubbertje te doen toekomen tegen uiteraard een prijs, maar goed, ik dag een thermoskan nodig en ik kocht, deze keer, een Handy RVS 1.0 L thermoskan.

Van deze Handy RVS 1.0 L ik heb ook geen koopbewijs bewaard (alhoewel ik deze zou kunnen traceren via mijn bankpas geschiedenis). Na letterlijk twee weken ging de water spout stuk: deformatie van het plastiekstuk.

Ik wou graag de twee thermoskans retourneren. Ik begrijp dat omdat ik de aankoopbonnetjes niet meer heb kom ik niet in aanmerking voor een inruil. Maar tenminste kunt u als verkoper van deze items aan uw leveranciers tonen dat de kwaliteit van deze producten wat aan wensen overlaat.

Een tip voor uw filial aan de Mia van Ijperenplein 34 in Rotterdam: klanten willen "Ja" horen, of tenminste dat men alles doet om een oplossing te zoeken. Een "Neen" met een glimlach is alles behalve service.

Blokker

Beste heer Medina,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zeer vervelend om te horen dat beide thermoskannen van Handy zo snel al defect zijn geraakt. Blokker hecht veel waarde aan de kwaliteit van de artikelen. Wij brengen de verantwoordelijke inkoopafdeling dan ook op de hoogte van uw klachten over het artikel.

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om aan reserve onderdelen te komen voor de Handy thermoskannen. Hierdoor heeft de winkelmedewerker u hier niet mee kunnen helpen.

U geeft in uw bericht aan dat u wel een bankafschrift van uw aankopen heeft. Een bankafschrift geldt ook als een aankoopbewijs, net als een kassabon. Daarnaast kunnen wij aan de hand van uw bankafschriften uw kassabonnen voor u opzoeken. Om dit te kunnen doen ontvangen wij hier graag een kopie van. Dit kan per mail naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnummer 1089402.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
    Blokker webcare

Ook een klacht indienen over Blokker?