Klacht Blokker: Stoelen na 1 jaar gaar en gevaarlijk.

smitje666

Beste blokker,

twee weken geleden heb ik een mail met een klacht gestuurd (referentienummer: 1445606) . Graag zou ik hier een antwoord op willen.

M Smit

Gepaste oplossing ter vervanging van de stoelen.

Blokker
    Beste heer/mevrouw ,

Het spijt me dat ik nu pas kan reageren op uw bericht. Vanwege de enorme drukte zijn wij niet eerder aan de berichten op Klachtenkompas toegekomen. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.
    Inmiddels hebben wij uw eerste e-mail beantwoord. U heeft hierop geantwoord dat u geen aankoopbewijs meer heeft van de stoelen. Wanneer u de stoelen via de webshop gekocht heeft geldt uw factuur als aankoopbewijs. Was het een winkelaankoop en heeft u per pin betaald? Uw bankafschrift geldt ook als garantiebewijs. Aan de hand hiervan kan ik uw aankoopbewijs voor u opzoeken. Indien u contant betaald heeft en nog de datum en de winkel van aankoop weet, kan ik ook voor u gaan zoeken naar de kassabon. Ik hoor het graag van u.

Blokker Klantenservice
    Saskia
    Blokker
    Beste heer/mevrouw ,

Inmiddels hebben wij uw eerste e-mail beantwoord. U heeft hierop geantwoord dat u geen aankoopbewijs meer heeft van de stoelen. Wanneer u de stoelen via de webshop gekocht heeft geldt uw factuur als aankoopbewijs. Was het een winkelaankoop en heeft u per pinbetaling betaald? Uw bankafschrift geldt ook als garantiebewijs. Aan de hand hiervan kan ik uw aankoopbewijs voor u opzoeken. Indien u contant betaald heeft en nog de datum en de winkel van aankoop weet, kan ik ook voor u gaan zoeken naar de kassabon. Ik hoor het graag van u.

Blokker Klantenservice
    Saskia

Ook een klacht indienen over Blokker?