Klacht Blokker: Stoomgenerator gaat in twee maanden kapot en de reparatie duurt te lang

Geachte mevrouw/ mijnheer,
op 31 juli 2013 ging mijn oude stoomstrijkijzer kapot. Gelukkig woon ik boven een Blokker en was de stoomgenerator van Tefal type GV7085 in de aanbieding. Ideaal, ik heb namelijk last van terugkerende infecties en ik strijk al mijn kleding, handdoeken, lakens en noem maar op om de kans op infecties zo veel mogelijk te verkleinen. Op 31 juli 2013 heb ik dan ook onmiddellijk zo'n stoomgenerator aangeschaft.
Gisteren ging er onder het strijken iets mis, eerst kwam de stoom niet meer uit het strijkijzer maar onder de generator vandaan. Daarna kwam er nog sporadisch stoom uit het strijkijzer en hoor je eigenlijk alleen nog maar geklik als je op de stoomknop drukt.

Ik wil of dat mijn apparaat heel snel wordt gerepareerd, of dat ik een leenapparaat krijg gedurende de reparatieperiode of dat ik een ander nieuw exemplaar krijg zonder dat ik iets hoef bij te betalen.

A. Diegelmann
    Blokker heeft nooit de moeite genomen om te reageren.

A. Diegelmann

Ook een klacht indienen over Blokker?