Klacht Blokker: Stoomgenerator gaat in twee maanden kapot en de reparatie duurt te lang

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 36337
Gebruiker
A. Diegelmann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte mevrouw/ mijnheer,
op 31 juli 2013 ging mijn oude stoomstrijkijzer kapot. Gelukkig woon ik boven een Blokker en was de stoomgenerator van Tefal type GV7085 in de aanbieding. Ideaal, ik heb namelijk last van terugkerende infecties en ik strijk al mijn kleding, handdoeken, lakens en noem maar op om de kans op infecties zo veel mogelijk te verkleinen. Op 31 juli 2013 heb ik dan ook onmiddellijk zo'n stoomgenerator aangeschaft.
Gisteren ging er onder het strijken iets mis, eerst kwam de stoom niet meer uit het strijkijzer maar onder de generator vandaan. Daarna kwam er nog sporadisch stoom uit het strijkijzer en hoor je eigenlijk alleen nog maar geklik als je op de stoomknop drukt.

De oplossing

Ik wil of dat mijn apparaat heel snel wordt gerepareerd, of dat ik een leenapparaat krijg gedurende de reparatieperiode of dat ik een ander nieuw exemplaar krijg zonder dat ik iets hoef bij te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    A. Diegelmann
    Datum
    Blokker heeft nooit de moeite genomen om te reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Diegelmann
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen