Klacht Blokker: tablet polaroid

jansen

onze tablet start niet meer op.
de telefoonnummer wat erop de doos staat geeft geen gehoor aan.
dus blokker gebeld "maar meneer die telefoonnummer wat op de doos staat moet U bellen en niet ons".
heb tig keer die nummer gebeld,maar nog steeds geen bereik.
zit nog steeds met een kapotte tablet.

dat ik gewoon naar de winkel kan dat ze hem omruilen voor een ander of dat ze via hun opgestuurd wordt.

Blokker
    Geachte heer Huizing,Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij adviseren u om online het RMA formulier in te vullen. Vervolgens zal de Pick-up & Return service van Polaroid uw tablet ophalen en zal de reparatie in behandeling worden genomen.Klik hier om de webpagina te openen of gebruik deze link: http://www.digitest-service.de/polaroid-support/• U ziet onderstaande kaart verschijnen (figuur 1).Figuur 1• Klik op Nederland en u ziet een lijst verschijnen met diverse merken (figuur 2). Klik op de tekst 'RMA aanmelding voor enkele Polaroid producten'.Figuur 2• Vul alle gegevens in en klik op de knop 'Verzenden'. Uw formulier zal nu worden verzonden naar Polaroid (zie figuur 3).Figuur 3Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker KlantenserviceBlokker heeft ervaring sinds 1896 PrivacyDisclaimerAuteursrecht
    jansen
    dat is mooi op een ander schuiven.
    ik heb het toch gekocht bij blokker en tocht niet bij polaroid?
    Blokker
    Geachte heer Huizing,Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben afspraken gemaakt met Polaroid over de service en garantie. Een van de redenen dat de reparatie door Polaroid wordt uitgevoerd is dat zij de reparatie efficienter en effectiever kunnen uitvoeren. Daardoor bent u als consument uiteindelijk sneller en beter geholpen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokkker Klantenservice
    jansen
    ik heb op 16-04-2014 kontakt gehad met polaroid via de mail.
    en heb daarna een mail gehad van hun om een foto en een serienummer(die zat er niet meer op) naar hun op te sturen.
    en op heden heb ik nog geen reactie van hun gekregen wanneer ze hem op komt halen.
    dus een snelle service is er geen sprake van.

jansen

Ook een klacht indienen over Blokker?