Klacht Blokker: Terug betalen duurt weken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 76851
Gebruiker
Ad Vos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu voor de tweede keer een probleem met Blokker: tijdens een bestelling op hun website werd meermaals een fout bedrag berekend, altijd te veel natuurlijk.
Als je iets besteld moet je meteen betalen voordat je iets geleverd krijgt, ook al niet klantvriendelijk.
Maar dan begint de ellende, als je via hun klantenservice probeert je teveel betaalde geld terug te krijgen. Eerst duurt het lang voor dat antwoord krijgt en als je dan antwoord krijgt is het meestal niet deskundig en ontkennend. Dan gaan ze het onderzoeken, dat duurt ook weer een tijd, dan vragen ze je naar je rekeningnummer??? Dat hebben ze al, want je hebt immers al betaald?? Dan duurt het vervolgens meer dan drie weken voordat je eindelijk je eigen teveel betaalde geld terug krijgt gestort??
En als je daar wat van zegt dan krijg je de bekende smoezen te horen.

De oplossing

Na constatering van de gemelde fout, terugbetaling binnen drie dagen (Dat is nog lang, want een overschrijving duurt tegenwoordig nog geen dag)

En beter onderhoud aan de website, dit soort problemen komen met elke nieuwe folderaanbiedingen opnieuw voor.

En nadat je deze fout meld doen ze er vervolgens niks aan, de fout blijft op de website staan!!

1 reactie

  1. Auteur
    Ad Vos
    Datum
    Geen reactie ontvangen, dus helaas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ad Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen