Klacht Blokker: Terug betalen duurt weken

Ad Vos

Nu voor de tweede keer een probleem met Blokker: tijdens een bestelling op hun website werd meermaals een fout bedrag berekend, altijd te veel natuurlijk.
Als je iets besteld moet je meteen betalen voordat je iets geleverd krijgt, ook al niet klantvriendelijk.
Maar dan begint de ellende, als je via hun klantenservice probeert je teveel betaalde geld terug te krijgen. Eerst duurt het lang voor dat antwoord krijgt en als je dan antwoord krijgt is het meestal niet deskundig en ontkennend. Dan gaan ze het onderzoeken, dat duurt ook weer een tijd, dan vragen ze je naar je rekeningnummer??? Dat hebben ze al, want je hebt immers al betaald?? Dan duurt het vervolgens meer dan drie weken voordat je eindelijk je eigen teveel betaalde geld terug krijgt gestort??
En als je daar wat van zegt dan krijg je de bekende smoezen te horen.

Na constatering van de gemelde fout, terugbetaling binnen drie dagen (Dat is nog lang, want een overschrijving duurt tegenwoordig nog geen dag)

En beter onderhoud aan de website, dit soort problemen komen met elke nieuwe folderaanbiedingen opnieuw voor.

En nadat je deze fout meld doen ze er vervolgens niks aan, de fout blijft op de website staan!!

Ad Vos
    Geen reactie ontvangen, dus helaas

Ad Vos

Ook een klacht indienen over Blokker?