Opgelost door Blokker: terug betaling Ondanks toezeggingen dat teveel betaald geld terug gestort zou wordenis dat nog steeds niet gebeurt

Klachten10

De volgende nummers heb ik voor deze klacht ontvangen:
1159727; 1128194 en 1116620.
Geen enkele van deze klachten is volledig afgehandeld

Toegezegde terug betaling nu eindelijk uitvoeren!

Blokker
    Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat u nog steeds wacht op een retourbetaling van ons. Normaal gesproken hoort u een retourbetaling binnen een termijn van twee weken te ontvangen. Bij u is dit duidelijk niet gelukt. In eerste instantie is er iets mis gegaan met de doorgegeven IBAN. Hierdoor is de betaling niet gelukt. U heeft vervolgens nogmaals uw IBAN doorgegeven, hier hebben wij niet adequaat genoeg op gereageerd, hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Voor u is inmiddels een spoedbetaling aangevraagd bij de financiële afdeling. U zal het verschuldigde bedrag binnenkort moeten ontvangen.

Vanwege het ongemak dat u ondervindt door het uitblijven van de retourbetaling stuur ik u een cadeaukaart toe van €25,-.

Mocht u nog vragen en/ of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.

Saskia
    Blokker webcare
    Klachten10
    7 juli de cadeaubon ontvangen.
    13 juli het geld ontvangen.
    Jammer dat "hogere machten" hebben moeten ingrijpen. Alles had veel eerder opgelost kunnen worden!

Ook een klacht indienen over Blokker?