De volgende nummers heb ik voor deze klacht ontvangen: 1159727; 1128194 en 1116620. Geen enkele van deze klachten is volledig afgehandeld
Gewenste oplossing
Toegezegde terug betaling nu eindelijk uitvoeren!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
Blokker
Datum
Beste heer,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Heel vervelend dat u nog steeds wacht op een retourbetaling van ons. Normaal gesproken hoort u een retourbetaling binnen een termijn van twee weken te ontvangen. Bij u is dit duidelijk niet gelukt. In eerste instantie is er iets mis gegaan met de doorgegeven IBAN. Hierdoor is de betaling niet gelukt. U heeft vervolgens nogmaals uw IBAN doorgegeven, hier hebben wij niet adequaat genoeg op gereageerd, hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Voor u is inmiddels een spoedbetaling aangevraagd bij de financiële afdeling. U zal het verschuldigde bedrag binnenkort moeten ontvangen.
Vanwege het ongemak dat u ondervindt door het uitblijven van de retourbetaling stuur ik u een cadeaukaart toe van €25,-.
Mocht u nog vragen en/ of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.
Met vriendelijke groet,
Saskia Blokker webcare
Auteur
Klachten10
Datum
7 juli de cadeaubon ontvangen. 13 juli het geld ontvangen. Jammer dat "hogere machten" hebben moeten ingrijpen. Alles had veel eerder opgelost kunnen worden!
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Blokker?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.