Klacht Blokker: Terugbetaling vertragging 37 dagen en counting
Details
Klacht
Op 19 juli heb een bestelling geplaatst bij Blokker. De volgende dag werd de erkeerde product geleverd. Na een paar emails en telefoons, kreeg ik de goedkeuring om de verkeerd geleverd product te retourneren. Hoewel DHL heeft bevestigd dat de product in orde is ontvangen op 26 juli, na nog veel emails, heb ik nog steeds de terugbetaling niet ontvangen! Het is onacceptabel dat Blokker niets doet om op een fatsoenlijke manier dit op te lossen! Nota bene! Volgens hem, konden zij niet de juiste product sturen!!! Ik moest gewoon de product retourneren, wachten op de bewestiging en vervolgens de terugbetalling. Twee weken terug kwamen ze met een smoesje dat de bank details niet te vinden waren. Hoe dan? Meteen de details gestuurd. Na 2 weken zonder antwoord heb ik weer een email gestuurd. Nu krijg ik te horen dat ik nog 10 werkende dagen moet wachten voor de terugbetaling!Onacceptabel! Ik wil niet langer wachten op mijn geld!
Het was de eerste en zeker de laatste bestelling bij Blokker!
Gewenste oplossing
De terugbetaling meteen akkorderen en het bedrag terugstortenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.