Klacht Blokker: Thermosfles Handy Outdoor&Travel

Helga

Voor de Kerst een thermosfles gekocht bij Blokker te Zoetermeer, maar de koffie blijft niet warm. Mijn man neemt hem altijd zondagochtend mee met duiken en om een uurtje of 10 uur is de koffie al lauw. 's-Morgens om 7 uur vul ik de thermosfles altijd eerst met heet water uit de waterkoker, laat dit 10 minuutjes staan met de dop erop voordat ik de hete koffie erin doe. Graag een oplossing.

Ik wil graag een nieuwe of andere thermosfles waarin de koffie wel heet blijft, zodat mijn man geen lauwe koffie hoeft te drinken. Thermosflessen zijn toch bedoeld om de inhoud warm of koud te houden?

Blokker
    Beste mevrouw Mijnders,Hartelijk dank voor uw bericht.U geeft in uw e-mail aan dat de thermosfles die u heeft aangeschaft de koffie niet goed warm houdt.Omdat de klantenservice het artikel niet fysiek kan beoordelen adviseren wij u om met uw aankoopbewijs en het artikel naar uw dichtstbijzijnde Blokker winkel te gaan. De medewerkers in de winkels zullen uw klacht fysiek beoordelen en verder in behandeling nemen.
    Wij kunnen u op dit moment niet meedelen of de klacht zal worden toegekend of ongegrond zal worden verklaard. Dit is aan de winkel om te beoordelen.
    Daarnaast is de winkel verplicht om de klacht in behandeling te nemen en uw artikel te testen en te beoordelen.U kunt er eventueel voor kiezen om in eerste instantie telefonisch contact op te nemen met de dichtstbijzijnde winkel om de situatie te beschrijven. Dan kunt u bijvoorbeeld een afspraak maken wanneer het voor u uitkomt om de klacht te laten beoordelen en mogelijk voorkomt u hierbij dat u lang(er) in de winkel moet wachten.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?