Klacht Blokker: Thermosfles van Blokker werkt niet zoals hij zou moeten

Y. Helsloot

Vorig jaar werd de Handy Outdoor & Travel thermosfles van Blokker gelijk heet aan de buitenkant en de inhoud werd koud. Nieuwe fles gekregen. Helaas gebeurde met nummer twee hetzelfde: heet van buiten en koud van binnen. Precies verkeerd om dus. Beetje laat gemerkt, want de fles tot een week geleden niet gebruikt.
Ik ga vandaag terug naar Blokker met de bon. Kijken wat ervan komt... maar zo'n zelfde fles wil ik nooit meer!!! Ik begreep ook vorig jaar al, dat de verkoopster zelf twijfelde. Het ging ook wel goed, zei ze. Dat risico nam ik... helaas.
Ook niet eerder op internet gekeken naar andere reacties... doe ik in het vervolg ook sneller. Wil graag dat Blokker 'overeind' blijft, maar er zijn grenzen.

Blokker
    Beste heer, mevrouw,

Heel vervelend dat ook deze thermosfles niet goed blijkt te werken. Ik wil u bedanken voor het melden hiervan. Kwaliteit van de artikelen is uiteraard voor ons van groot belang. Uw klacht over deze thermosfles stuur ik dan ook daar naar de inkoopafdeling die deze in het assortiment heeft opgenomen.
    In uw bericht geeft u aan dat u met de thermosfles naar de winkel zou gaan. Ik hoor graag of u daar naar wens bent geholpen.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00-20:00 uur). Nieuw! Stel uw vraag via WhatsApp, telefoonnummer: 06-12 82 35 38.

Blokker Klantenservice
    Saskia

Ook een klacht indienen over Blokker?