Klacht Blokker: Thermoskan Handy Travel Outdoor

Quinte

Ook ik heb twee dezelfdeHandy Travel Outdoor thermoskannen bij Blokker gekocht.
De ene thermoskan blijft nagenoeg koud aan de buitenkant en houdt de inhoud redelijk warm.

De andere thermoskan wordt gloeiend heet aan de buitenkant en de inhoud is zeer snel koud.

De twee kannen heb ik pas geleden in gebruik genomen.

Omruilen zodat ik een thermoskan krijg, die de inhoud warm houdt want daar heb ik er twee voor gekocht.

Blokker

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat een van de twee Handy Travel Outdoor thermoskannen niet goed blijkt te werken.

Wij raden u aan om met de niet werkende thermoskan en uw aankoopbewijs naar één van de Blokker winkels te gaan. Daar nemen de medewerkers uw klacht over de thermoskan in behandeling.

Als aankoopbewijs geldt uw kassabon of bij een pinbetaling, uw bankafschrift. Wanneer u de thermoskannen via de webshop heeft aangekocht dan is de factuur hiervan uw aankoopbewijs.

Mocht u geen aankoopbewijs meer hebben, dan zoeken wij deze graag voor u op. Om dit te kunnen doen hebben wij voor een winkelaankoop de volgende gegevens zo nauwkeurig mogelijk nodig:
    - de winkel waar u de aankoop heeft gedaan.
    - De datum van aankoop.
    - tijdstip van aankoop.
    - omschrijving van de gehele aankoop.

Voor het opvragen van de factuur voor bij een webshop aankoop hebben wij de volgende gegevens nodig:
    - het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst.
    of
    - uw postcode en huisnummer.

U kunt deze gegevens doorgeven door te mailen naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnummer 1079537.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
    Blokker webcare

Ook een klacht indienen over Blokker?