Opgelost door Blokker: thermoskan handy

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96456
Gebruiker
ellen
Datum
2 reacties

Details

De klacht


beste medewerker

ik heb op aanraden van een medewerker van blokker een thermoskan gekocht>
handy outdoor travel.
helaas blijkt het geen thermoskan te zijn.
na een uur is de koffie niet meer warm.
7/2 ben ik terug gegaan naar hetzelfde filiaal ( blokker kinkerstraat a'dam) maar de cheffin kon niets met deze klacht en vertelde mij een brief te sturen naar madeweg.

De oplossing

graag een thermoskan die niet aan de buitenzijde warm wordt
ik hoef geen geld terug maar wel een goede thermoskan

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte mevrouw Klaver,
    Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij raden u aan om terug te gaan naar het Blokker filiaal waar u de thermoskan heeft aangeschaft. Hier kunt u aangeven dat naar aanleiding van contact met de klantenservice, u de thermoskan kunt omruilen tegen een nieuwe. Indien zij dit niet voor u willen regelen, dan kunt u aangeven dat zij contact met u kunnen opnemen. Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Blokker klantenservice
  2. Auteur
    ellen
    Datum
    prima service van de blokker.: ik kon mijn thermoskan omruilen.
    tip: geef personeel betere instructies hoe ze om moeten gaan met een klacht over een product. een reactie zoals hier kunnen wij niets aan doen is heel vervelend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ellen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen