Klacht Blokker: thermoskan

Sergo

ik heb een thermoskan gekocht van de ei-vormige soort. daarvan is er een poot kwijt en het glas van binnen is kapot. valt dat onder garantievoorwaarden? graag jullie reactie hierover

vervangende

Blokker
    Beste heer/mevrouw Qoutb,Hartelijk dank voor uw bericht.U geeft in uw bericht aan dat uw thermoskan defect is geraakt. Helaas geeft u niet aan wanneer u deze thermoskan heeft aangekocht. Zodoende weten wij niet of de defecten zich hebben voorgedaan binnen de gestelde garantieperiode.Omdat de klantenservice het artikel niet fysiek kan beoordelen adviseren wij u om met uw aankoopbewijs en het artikel naar uw dichtstbijzijnde Blokker winkel te gaan. De medewerkers in de winkels zullen uw klacht fysiek beoordelen en verder in behandeling nemen.
    Wij kunnen u op dit moment niet meedelen of de klacht zal worden toegekend of ongegrond zal worden verklaard. Dit is aan de winkel om te beoordelen.
    Daarnaast is de winkel verplicht om de klacht in behandeling te nemen en uw artikel te testen en te beoordelen.U kunt er eventueel voor kiezen om in eerste instantie telefonisch contact op te nemen met de dichtstbijzijnde winkel om de situatie te beschrijven. Dan kunt u bijvoorbeeld een afspraak maken wanneer het voor u uitkomt om de klacht te laten beoordelen en mogelijk voorkomt u hierbij dat u lang(er) in de winkel moet wachten. De contactgegevens van alle Blokker filialen vindt u op www.blokker.nl onder winkels.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?