Opgelost door Blokker: Treinkaartjes (14/9) besteld, nu (28/9) nog niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130798
Gebruiker
LonnekeJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb treinkaartjes besteld bij blokker, omdat ik gisteren naar Amsterdam ging.
Het scheelde enorm als ik zo'n kaartje kon gebruiken, ideaal dacht ik.
Ik heb ze dus ruim op tijd besteld (14/9), maar tot mijn verbazing was het afgelopen zaterdag (26/9) nog steeds niet binnen.
Ik heb vorige week al 2x de klantenservice gemaild, omdat ik op kantoortijden niet kan bellen. Ik heb op de 23e en 25 gemaild, maar geen reactie gekregen.
Ik vind dat toch gek.
Ik vraag me nu wel heel hard af of ik die kaartjes ooit nog krijg en ik ze dus nog terug kan sturen om geld terug te krijgen.
Heel jammer, zeker nu blokker heeft aangegeven zich vooral te gaan richten op de webshop. Ik had veel betere service verwacht.

De oplossing

Inzicht in of het nog binnen komt (en wanneer), en ik wil graag compensatie voor de extra kosten die ik nou moest maken, omdat ik geen gebruik kon maken van het kortingskaartje. Ook wil ik graag één van de kaartjes annuleren/retourneren (als het ooit nog binnen komt) en daarvoor mijn geld terug krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste mevrouw Jacobs,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend oom te horen dat u de bestelde treinkaarten nog niet in huis heeft.
    De treinkaarten worden verzonden per briefpost, deze hebben daardoor geen track en trace code.

    Voor de treinkaart die u heeft besteld onder ordernummer 14240683 hebben wij contact opgenomen met de winkel op de Capellenstraat in Zwolle. Daar is uw treinkaart al vorige week aangekomen. Omdat er geen gegevens op de envelop staan behalve uw naam is het voor de winkel niet mogelijk om u hierover te contacteren. U kunt de kaart daar uiteraard ophalen op vertoon van uw factuur.

    Voor de treinkaart van order 14133866 vragen wij een retourbetaling aan. Deze had allang bij u bezorgd moeten zijn.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    LonnekeJ
    Datum
    Ik vind dit een heel goede oplossing!
    Ik vind het spijtig om te horen dat mijn bestelling vorige week al in het filiaal is bezorgd, maar ik daar niet over ben geïnformeerd.
    Ook vind ik het typisch dat ze op een mail via hun reguliere klantenservice niet reageren, maar als je het openbaar gooit er binnen een dag gereageerd wordt...
    Nou weet ik wel hoe ik iets gedaan krijg bij blokker ;)
    In ieder geval mijn dank voor de geboden oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LonnekeJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen