Opgelost door Blokker: Tuin Schommelbank - ontbrekende onderdelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115907
Gebruiker
Jeffreybouwens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb een schommelbank voor de tuin online bij Blokker besteld. Is niet volledig geleverd, Er ontbreken onderdelen dus kan ik er niets mee.
Klantenservice zegt dat "men ermee bezig" is maar na een maand zit ik er nog mee. Ze bieden niet echt een oplossing en geven geen termijn wanneer het opgelost zou moeten zijn/worden. Heb zojuist een blokkervestiging gebeld, ze begrepen mijn frustratie en vertelde dat er veel klachten zijn over de klantenservice (deze uitspraak maakte mij ook niet hoopvol op een oplossing)

BVD voor de hulp!

De oplossing

Opsturen ontbrekende onderdelen of omruiling product.
Ontbreken:

nr 14 - 2x
nr 15 - 2x
+ alle schroeven en moeren (Code: MS)

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum

    Beste heer Bouwens,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.

    Tijdens dit gesprek zijn wij tot de volgende oplossing gekomen. Er is voor u een omruiling aangevraagd voor woensdag 1 juli. Betreffende deze omruiling hebben wij u een directe e-mail gestuurd met daarin de verdere details.

    Wij hopen hiermee deze vervelende situatie zo snel mogelijk op te kunnen lossen.

    Excuses voor het ongemak

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Jeffreybouwens
    Datum
    Klachtafhandeling via deze site is prima verlopen. Het had echter niet zover hoeven te komen als de optie van omruilen eerder tijdens de eerste tel. contacten door de klantenservice was aangeboden. Ik ben nog steeds van mening dat de klantenservice, los van het feit dat het bestellen van de onderdelen door/voor hen lastig verliep, tekort schoot aan empathisch gevoel en klantgericht handelen. De 2e keer dat ik belde zeiden ze dat ze me zouden terugbellen maar hadden mijn telnr helemaal niet..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeffreybouwens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen