Klacht Blokker: Tuinstoel stuk binnen garantie blokker niet te bereiken
Details
Klacht
Vorige maand een hartman tuinstoel gekocht en nu al stuk ik heb 4 mails verzonden netjes met aankoopbewijs en foto van de stoel.Na 2 weken geen antwoord dus nog een mail geen antwoord dan toch maar bellen 30 min aan de telefoon gehangen met een bandje en geen medewerker de volgende dag geprobeerd via fb 3 berichten geen gehoor nogmaals bellen 61 minuten (heb onbeperkt bellen dus had hem op de speaker) maar nog altijd dat zelfde bandje. Volgende dag 09.00 dacht dan ben ik de eerste nee hoor 31 min later nog niks hoe krijg ik contact met blokker om een probleem op te lossen binnen de garantie of wachten ze met beantwoorden tot de garantie verlopen is???
Gewenste oplossing
De klacht oplossen en mij terug bellen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.