Klacht Blokker: Tuinstoel stuk binnen garantie blokker niet te bereiken

Ayestha

Vorige maand een hartman tuinstoel gekocht en nu al stuk ik heb 4 mails verzonden netjes met aankoopbewijs en foto van de stoel.
Na 2 weken geen antwoord dus nog een mail geen antwoord dan toch maar bellen 30 min aan de telefoon gehangen met een bandje en geen medewerker de volgende dag geprobeerd via fb 3 berichten geen gehoor nogmaals bellen 61 minuten (heb onbeperkt bellen dus had hem op de speaker) maar nog altijd dat zelfde bandje. Volgende dag 09.00 dacht dan ben ik de eerste nee hoor 31 min later nog niks hoe krijg ik contact met blokker om een probleem op te lossen binnen de garantie of wachten ze met beantwoorden tot de garantie verlopen is???

De klacht oplossen en mij terug bellen
Na nog eindeloos bellen heb ik iemand aan de telefoon gehad ik moest met mijn kapotte tuinstoel even naar een filiaal. Maar ik koop online dus word het ook online afgehandeld. Dat was een moeilijk punt al mijn 11 mails met foto's en betalingsbewijzen zijn niet aangekomen (dat zijn ze wel want had leesbevesteging aan) maar er zou een terug betaling komen nu zijn we 9 dagen verder en geen betaling dus weer gebeld. 21 minuten in de wacht en een medewerker die niks kan terug vinden dus ik moest alles opnieuw verzenden. Nou dat denk ik niet je gaat nu een terug betaling regelen toen vroeg ze me wat ik anders ging doen of dat ik dan een klacht ging indienen. Nou dat heb ik al gedaan want dit is schandalig van blokker. Na een half uur aan de telefoon is er voor de tweede x een terug betaling gedaan dus ik ben benieuwd ik geloof er weinig van.

Ook een klacht indienen over Blokker?