Klacht Blokker: Tv kapot

Vera

Ik heb in juli 2014 een Salora 39"gekocht online bij Blokker. Afgelopen maandag weigerde hij opeens aan te gaan en heb ik de reparatie gemeld bij Blokker. Zij verwees mij door naar Salora en zij verwezen mij weer door naar Selectro. Ik werd dinsdag keurig gebeld voor een afspraak, een monteur zou langskomen en de tv repareren. Vandaag zou ik een email of telefoontje krijgen over een tijdsindicatie. Ik kreeg vandaag inderdaad een mailtje, maar daar stond in dat de afspraak was gecanceld, omdat er geen onderdelen waren. Dus ik gebeld, want ik vond het knap dat zij al wisten welke onderdelen er nodig waren zonder dat iemand er uberhaupt naar had gekeken. Maar goed, zij wisten dus nu niet wanneer de tv gemaakt zou kunnen worden, totaal geen indicatie gekregen. Dus ik weer Blokker gebeld, zij vertelden mij dat het *normaal* was dat een reparatie wel 6 weken in beslag zou nemen. Er was geen leentoestel of watdanook voor service beschikbaar. Ik heb hier geen woorden voor.

Ik zou minimaal een leentoestel willen hebben. Of omruilen voor een nieuwe tv!

Blokker
    In uw bericht schetst u een situatie die is ontstaan omtrent uw Salora tv.
    Wij moeten u helaas meedelen dat de u aangeboden procedure gebruikelijk is bij Blokker. De reparatie procedure duurt gemiddeld 4 tot 6 weken met een uitzonderlijke uitloop van 8 weken. Wij begrijpen uw teleurstelling in deze procedure maar wij kunnen hier helaas niet vanaf wijken. Blokker behoudt zich het recht uw apparaat te laten beoordelen of te repareren. Onder deze voorwaarden heeft u het apparaat ook bij ons aangeschaft. Wij adviseren u te wachten tot het apparaat terug is van reparatie. Volgende is opgenomen in onze voorwaarden
    1. U dient het geleverde te (doen) onderzoeken, onmiddellijk op het moment dat de artikelen u ter beschikking worden gesteld. Daarbij behoort u te onderzoeken of kwaliteit en/of kwantiteit van het geleverde overeenstemt met hetgeen is overeengekomen en voldoet aan de eisen, die u met Blokker bent overeengekomen. Eventuele gebreken dient u zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking schriftelijk aan Blokker te melden. De melding dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van het gebrek te bevatten, zodat Blokker in staat is adequaat te reageren. U dient Blokker in de gelegenheid te stellen een klacht te (doen) onderzoeken.
    2. U kunt geen reparatie of vervanging eisen, indien dit onmogelijk is voor Blokker of niet van Blokker kan worden gevergd. Blokker heeft het recht om te beoordelen of het gebrek aan het artikel, door vervanging van een onderdeel, verholpen kan worden.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?