Opgelost door Blokker: Verkeerde voorlichting, onbeschoft personeel en falende klachten afhandeling!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83332
Gebruiker
Sundry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na overleg met mdw Blokker S'heim, een koekenpan gekocht welke geschikt moest zijn voor inductie. Dit was overigens ook de vermelding op een kaartje dat aan de pan ging. Thuisgekomen, olie in de pan en deze op de inductie plaat gezet. Deze werkte niet, omdat. ... jawel, de pan was niet geschikt (verder nog niets met de pan gedaan). Voorzichtig vet uit de pan geveegd met een doekje en terug naar de winkel. Na een Chagrijnige begroeting hielp een dame mij aan een andere pan om vervolgens bij de kassa te zeggen dat ze de andere niet terugnam. Na uitleg door mij, over de totstand koming van de aankoop, volharde zij "onvriendelijk" in haar besluit. Direct buiten, de klantenservice van Blokker gebeld. Die mij na overleg vertelde dat de mdw zei dat dit niet zo gegaan kon zijn omdat alle mdwsters perfect op de hoogte waren van de artikelen. Kortom. ... Ik was een leugenaar. Brief met bon en boekje van de pan naar Blokker gest., waar ze de klacht ontv. 10x bevestigen en daarna niets

De oplossing

Op zijn minst erkenning van hun ongelijk, excuses en evt andere pan, maar eigenlijk wil ik niets meer met die winkel te maken hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte mevrouw Prins,Wij vinden het erg vervelend dat u al enige tijd wacht op een reactie vanuit Blokker. Onze excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw klacht en vervelende ervaring willen wij u toch graag tegemoet komen met een cadeaukaart t.w.v. € 25,00. Deze zal naar uw huisadres worden verzonden.
    Wij hopen u hierbij naar tevredenheid te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,
    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Sundry
    Datum
    Uiteraard ga ik akkoord met uw vergoeding aangezien ik daar een andere pan voor kan kopen. Ook ben ik blij met de snelle reactie. Het enige jammer vind ik dat dit niets zegt over de behandeling in de winkel en ik ondanks dat ik tevreden ben over de afhandeling van Blokker nl me nooit meer in die winkel zal vertonen. Dat blijft jammer voor Blokker maar ook voor mij.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sundry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen