Klacht Blokker: Verlopen batterijen geleverd !

F.J.Bontenbal

18-01-2015 heb ik online 4 sets van 12 stuks Philips AAA batterijen besteld. Deze zijn 21-01-2015 geleverd. Tot mijn verbazing staat er op alle sets een gebruiksdatum vermeld van: best before 10-2014 !! Direct per mail een klacht ingediend.
23-01-2015 excuusmail ontvangen en dat er binnen 2 dagen een nieuwe bestelling verzonden wordt. 24-01-2015 de nieuwe zending ontvangen. Tot mijn grote verbijstering bevat deze zending weer 4 sets met een datum 10-2014 !!!
Direct weer gemaild dat de ontvangen batterijen een oude voorraad betreft, gezien de verpakking. De huidige batterijen in de winkel zitten in een nieuwe verpakking!
Een beschamende vertoning dat Blokker tot 2 maal toe oude verlopen batterijen toe stuurt ! Ik bestel toch geen oude zooi ! Tot heden alleen een bevestiging van mijn klacht ontvangen.

Met spoed alsnog levering van 4 sets Philips AAA batterijen met een ruime gebruiksdatum van een paar jaar, zoals normaal is !

Blokker
    Beste heer Bontenbal,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u wederom verlopen batterijen heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Hier bieden wij onze excuses voor aan.Wij hadden u graag nogmaals de batterijen verzonden. Helaas zijn de batterijen die u heeft besteld niet meer voorradig.Het enige wat wij op dit moment nog kunnen doen voor u is het retourbetalen van uw bestelling.Wij zullen het aankoopbedrag terug laten storten op uw IBAN nummer. Excuses voor het ongemakWij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
    F.J.Bontenbal
    Blokker kiest voor de makkelijkste oplossing: Geld terug!
    Een klantvriendelijker oplossing zou zijn: De geleverde verlopen
    batterijen omruilen voor nieuwe, temeer daar er in de winkel wel
    Philips batterijen liggen, alleen in een nieuwe verpakking( ander artikelnummer). Maar in de winkel mogen batterijen niet geruild of terug gebracht worden! Ik ga nu wel akkoord met geld terug,
    Bij navraag via info@blokker.nl gaf men aan dat een retourbetaling tot 3 weken kan duren! Belachelijk!
    F.J.Bontenbal
    Retourbedrag is inmiddels gestort, dus klacht is hiermee afgehandeld. Maar het geheel verdient niet de schoonheidsprijs.

F.J.Bontenbal

Ook een klacht indienen over Blokker?