Opgelost door Blokker: Viva box

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86723
Gebruiker
d.mol
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Net als meerdere klanten van de Blokker heb ik ook de secretbox besteld en ontvangen. In de box zat een vivabox, Typisch Belgisch, ruime keuze om met 2 personen uit eten in Belgie. De cadeaubon ontbreekt, zo ook de steakmessen. Dus een product waar je niets aan hebt.

De oplossing

Graag een vervangend product of de waardebon om als nog uiteten te kunnen in Belgie.

2 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte mevrouw Mol,Wij vinden het erg vervelend om te moeten vermelden dat het klopt dat de cadeaubon ontbreekt. Deze hoort namelijk niet in de secretbox te zitten. Om u tegemoet te komen hebben wij u een hotelvoucher toegezonden naar uw huisadres. Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Blokker klantenservice
  2. Auteur
    d.mol
    Datum
    Prima oplossing.
    Dank hiervoor.
    Debora

Uiteindelijke oplossing

Auteur
d.mol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen