Klacht Blokker: voldoen aan verzoek e-mails (2x)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 466301
Gebruiker
Jeroen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Probeer al weken contact te krijgen met de blokker. Reageren niet op mijn e-mail en ook niet op een reminder. Prullenbak gekocht en geleverd gekregen met een deuk erin. Retour gestuurd met het verzoek om te ruilen. Wat schetst mijn verbazen, ze retourneren het geld terwijl ik duidelijk op de retourbon heb gezet OMRUILEN. 2x een mail gestuurd om alsnog de prullenbak aan mij te leveren maar gewoon geen reactie op mijn e-mails. Kwalijk voor een gerenommeerd bedrijf om zo met klanten om te gaan. Aftersales is ook belangrijk BLOKKER!

De oplossing

Alsnog een prullenbak geleverd zien worden zonder schade voor dezelfde prijs waar ik de 1e prullenbak voor gekocht heb.

5 reacties

  1. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Net zoals e-mails waar ze niet op reageren en de klantenservice waar je tegen kosten minimaal 30 minuten in de wacht staat, zijn ze nu ook niet bereid snel te reageren of überhaupt te reageren. Schande Blokker. Ik vind het niet zo vreemd dat het slecht met de keten gaat. Maar mond op mond tot mond reclame doet zijn werk.
  2. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Blokker komt er nog een reactie of vinden jullie een klacht van een consument niet belangrijk. U weet toch ook dat iedereen meeleest?
  3. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Blokker, Blokker, Blokker bent op zomervakantie? Ik zou het fijn vinden wanneer u reageert om mijn bericht. Wel zo klantvriendelijk.
  4. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Zijn jullie met vakantie Blokker. Ik wacht nog steeds. Nier zo fraai wanneer klanten zien dat jullie helemaal geen actie ondernemen.
  5. Auteur
    Jeroen
    Datum
    BLOKKER, BLOKKER wakker worden. Tijd om te reageren. Ik blijf net zolang reageren tot jullie met een oplossing komen. Geen service. Een prullenbak leveren die beschadigd is en niet met een oplossing komen. Niet fraai en tijd voor een servicegerichte actie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zo BLOKKER. Iedereen leest mee en ziet dat u niets aan uw klachtenprocedures doet. Netjes hoor en dat voor een bedrijf die in zwaar weer zit. Maar we wachten weer af!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen