Klacht Blokker: Vorige klacht over broodmachine aanvulling

m.

Vorige oplossing was vlgs. U:met broodmix werkt hij wel dus klacht ongegrond.
Dit staat nergens in de gebruiksaanwijzing.
Tevens uit uw info:Blokker Algemene Verkoopvoorwaarden winkels: "Ruilen:Mocht U niet tevreden zijnkunt U een blokkerartikel natuurlijk ruilen of retourneren.Dit is mogelijk binnen 30 dagen na aankoop.enz."
Dit is in dit geval zeer duidelijk .

Het bedrag van de broodmachine terug.

Blokker
    Beste heer/mevrouw van der Meer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Voor uw voorgaande bericht hebben wij contact gehad met Inventum. Zij hebben aangegeven dat wanneer de machine met een kant-en -klare broodmix een goed brood bakt, er niets mis is met het apparaat. U heeft aangegeven dat dit bij beide machines het geval is geweest. In de handleiding op pagina negen staat dit omschreven:
    Voordat u het toestel weg wilt brengen voor reparatie:Uw brood mislukt steeds.
    Wij adviseren u één maal een brood te maken met een kant-en-klare broodmix van bijvoorbeeld Koopmans of Honig. Deze kant-en-klare mixen hoeven alleen nog maar aangevuld te worden met water en boter. Is het resultaat goed, dat betekent dat uw machine in orde is en zult u de versheid van uw normale ingrediënten moeten controleren. Is het resultaat slecht, dan kunt u overleggen met onze klantenservice of technische dienst wat u het beste kunt doen. Het telefoonnummer vindt u op de achterkant van deze gebruiksaanwijzing.

Bovenaan bladzijde 8 staat uitgelegd wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn voor het inzakken van een brood.

In de algemene voorwaarden van Blokker staat over het willen ruilen van een artikel
    Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn, kunt u een Blokker artikel natuurlijk ruilen of retourneren. Dit is mogelijk binnen 30 dagen na aankoop. Hiervoor geldt het aankoopbedrag en de datum van de kassabon. Naast de kassabon ontvangen wij graag van u het oorspronkelijke, ongebruikte, complete en onbeschadigde artikel, alsmede de originele en onbeschadigde verpakking.

U heeft uw apparaat al gebruikt. Hierdoor kan het niet meer geruild worden. Het apparaat is niet defect en Blokker geeft geen tevredenheidsgarantie. Wij kunnen niets meer voor u betekenen. Wij raden u nogmaals aan om contact op te nemen met de klantenservice van Inventum. Zij kunnen u helpen uw recept zodanig aan te passen dat uw broden niet meer in zullen zakken.

Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?