Opgelost door Blokker: Waardeloze service van blokker express

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 511043
Gebruiker
Dineke bijl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 24 december een online bestelling gedaan via blokker express. Een bestelbevestiging gehad en dat mijn besyelling binnen 3 werkdagen zou worden bezorgd. Hierna helemaal niets meer gehoord. Vanmorgen telefonisch contact gehad met het dichtsbijzijnde blokker-filiaal en daar kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat blokker express maar tot 15 km in de omgeving mogen bezorgen. Mijn woonadres valt buiten die 15 km.
Mijn bestelling was gisteren aangekomen in het desbetreffende filiaal, maar omdat ik meer dan 15 km weg woon word de bestelling terug gestuurd naar het hoofdkantoor, omdat deze niet bezorgd kan worden en vanuit daar geannuleerd en als het goed is zou ik dan mijn geld terug moeten krijgen.

Mijn bestelling is dus aanwezig, maar word niet bezorgd en ik heb nog voorgesteld om het dan te komen ophalen maar mag het ook niet gaan ophalen.

Dit slaat helemaal nergens op. Wel me laten bestellen en betalen, maar van te voren al weten dat er bij mij niet geleverd gaat worden.
En gezien alle klachten over terugbetalen vanuit blokker vermoed ik dat ik kan fluiten naar mijn geld. Wat een waardeloze zaak, dit was de allerlaatste keer dat ik bij blokker heb besteld.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling geleverd krijgen of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Dineke bijl
    Datum
    Naar aanleiding van mijn klacht hier bij klachtenkompas heb ik nog geen enkele reactie gekregen van de kant van Blokker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dineke bijl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zonder ook maar enig bericht van de kant van blokker stond vanmiddag ineens de post.nl bezorger voor mijn deur met mijn bestelling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen