Klacht Blokker: Weigeren reteuneren ondanks dat wij recht op hebben

Klachtnummer
# 364619
Gebruiker
Ibtisaam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor mijn zoon een kruimeldief gekocht. Wij dachten dat die verschillende kopstukken had maar dat was niet het geval. Ook de zuigkracht is vrij slecht. Ik ging met het apparaat naar Blokker Bodegraven maar die weigerde het apparaat te retourneren. Het apparaat is tweede paasdag gekocht en op de bon staat dat wij hem binnen een maand mogen reteuneren. Wij zien het probleem niet. Het apparaat is nauwelijks gebruikt, alleen gekken naar de zuigkracht. Het kan weer de winkel in. Waarom de weigering? Waarom staat dan een termijn van een maand als men zich niet aanhoudt?

De oplossing

De kruimeldief reteuneren en het geld terugkrijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen