Opgelost door Blokker: Wel betalen maar niet leveren!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 474858
Gebruiker
Vredemans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling gedaan vooraf betaald en de levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn. We zijn nu een week verder en die lui reageren nergens op.

De oplossing

Leveren wat ik betaald hebt.
Ik heb Blokker betaald het kan mij niets schelen dat dit door een andere partij geleverd gaat worden!

En ze hoeven mij niet te bellen ik wil mijn spullen!

1 reactie

  1. Auteur
    Vredemans
    Datum
    We een paar dagen verder en nog steeds niets..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vredemans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blokker gaat voor ons de bestelling bij Easywonen annuleren en wij krijgen ons geld terug. Ze moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van deze verkooporganisatie ik doel dan op Easywonen want het doet Blokker op deze wijze geen goed. Goed geregeld door Blokker.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen