Klacht Blokker: Zeer klant onvriendelijk behandelt bij de Blokker.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 302136
Gebruiker
Hans van w
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een keuken weegschaal bestelt te hebben kreeg ik keurig de mailtjes dat ik hem op kon halen bij de Blokken in de Kerkstraat in Schiedam met de volgende instructie Indien je ervoor hebt gekozen om het artikel af te halen in één van onze winkels, dien je een legitimatiebewijs mee te nemen. Maar daar kreeg ik hem niet mee ze hebben eigen regels. ik heb toen de klantenservice gebeld maar die durven mij niet eens gelijk te geven terwijl het hun eigen regels zijn die ze me toegestuurd hebben .begrijp nu waarom het niet zo goed gaat met Blokker niet klant vriendelijk.

De oplossing

Ik zou graag excuses willen en dat ze de regels aanpassen zodat ze voor elke winkel van blokker gelden.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans van w
    Datum

    Ben er zelf mee aan de slag gegaan maar krijg het niet voor elkaar om hun eigenregels
    aan het winkelpersoneel uit te leggen.
    Helaas laat Blokker niest van zich horen foeiiiiiiii
  2. Auteur
    Hans van w
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans van w
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen