Klacht Blokker: Zonder kassabon krijg je geen wettelijke garantie

Klachtnummer
# 26315
Gebruiker
menno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 13 april 2013 een braadpan van Handy bij Blokker Vleuten gekocht. Ik heb betaald per pintransactie. Binnen een maand is de pan gaan roesten. Ik ben terug gegaan naar Blokker filiaal, maar zij willen de pan niet vergoeden. Ik heb namelijk geen kassabon. De gegevens van de pintransactie is niet voldoende.
De dag erna heb ik gesproken met het hoofdkantoor. Daar krijg ik hetzelfde antwoord.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug (nog geen €20), zodat ik een nieuwe braadpan kan kopen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen