Klacht Blond Amsterdam: Deksel stinkt

Klachtnummer
# 129685
Gebruiker
mba.b
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De blond amsterdam mok to go beker heeft een rubberen deksel welke enorm stinkt. vooral met warme dranken in de beker is de geur onpasselijk.
ik heb van alles geprobeerd de geur te verdrijven maar helaas.
ik heb zowel blond amsterdam al Bol.com een klachtenmail gestuurd. van bond amsterdam krijg ik te horen dat ik bij Bol.com moet zijn aangezien ik daar de beker heb gekocht en dat rubber nou eenmaal stinkt. Sorry.. maar de beker is van Blond Amsterdam, dan krijg ik van Blond amsterdam zelf geen service? ???

De oplossing

nieuwe deksel of nieuw/vervangend product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blond Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blond Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen