Klacht Blond Amsterdam: Gepersonaliseerde mok onjuist beschreven

Anmar

Om onze getuigen te bedanken hebben we gepersonaliseerde mokken besteld met de tekst; Thanks! A&M 15-7-15

De ene mok was goed en op de andere ontbrak een streepje in de datumaanduiding. Wij hebben dit direct aangegeven via de mail, maar kregen daarbij het antwoord dat dat de creatieve vrijheid van het atelier was. Wij zijn het daar niet mee eens aangezien de de door ons aangegeven tekst aangepast is zonder enig overleg met ons. Dit hebben we nogmaals per mail aangegeven. Het enige wat Blond aanbood is om langs te komen in de winkel of om de mok op onze kosten terug te sturen en ze de mok dan zouden aanpassen. Verzendkosten komen dus voor onze rekening. Wij hebben contact gezocht met de consumentenbond om te kijken wat we nog verder konden doen. Zij gaven aan dat we er melding van konden maken op klachtenkompas en dat er een content fout gemaakt is die opgelost dient te worden door Blond. Hierna hebben wij nogmaals eerst contact gezocht met Blond maar weer zonder resultaat.

Wij willen graag kosteloos een nieuwe mok bride ontvangen met daarop de juiste tekst zoals in eerste instantie door ons besteld is. Zonder enige kosten voor ons.

Wij vinden dat Blond Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!